categorie

beschikbare filtersintermediars Geen intermediars provincie Flevoland (1) Gelderland (4) Limburg (1) Noord-Brabant (3) Noord-Holland (27) Utrecht (5) Zeeland (1) Zuid-Holland (22) Buitenland (2) uren per week full time (27) 32 uur p/w (5) < 32 uur p/w (6) 32-40 uur p/w (28) ervaring niet noodzakelijk (28) 1 tot 2 jaar (12) 2 tot 5 jaar (19) 5 jaar of meer (7) opleidingsniveau MBO (2) HBO (17) Universitair (13) Anders (1) MBO-HBO (5) HBO-Universitair (23) WO (5)
65 vacatures
 
 
van Dongen-Koschuch | Architec... / Amsterdam
Van Dongen - Koschuch architects and planners zoekt op korte termijn een grafisch talent die kan assisteren met huistijl, PR-materiaal en website taken. We zoeken een talentvolle student / junior grafische vormgeving die een grote affiniteit heeft met architectuur en stedenbouw. Het gaat om een stage van drie maanden voor 24-32 uur p/w. Van Dongen - Koschuch is een middelgroot architectenbureau met een internationaal profiel en is gevestigd in het centrum van Amsterdam. VD-K opereert in een zeer breed spectrum maar de focus ligt op culturele gebouwen, urban masterplanning en woningbouw. www.vd-k.eu Lijkt het je interessant stuur dan je portfolio naar: casper@vd-k.eu
 
 
 
Instability We Trust / Rotterdam
Wij zijn per direct op zoek naar ambitieuze stagiaires die CAD, RHINO en ADOBE goed beheersen. De looptijd is bespreekbaar. IWT is een jong Rotterdams bureau en werkt op dit moment aan verschillende projecten die avontuur terugbrengen in de stad. Als stagiair loop je volwaardig mee met stedenbouwkundige, architectuur en interieurprojecten, varierend van strategisch conceptontwerp tot bouwvoorbereiding. Ben jij getalenteerd en wil je deze zomer aan een aantal leuke projecten werken? Join us!
 
 
BFAS / Amsterdam
BFAS zoekt stagiair(e) Op korte termijn zoekt BFAS een talentvolle stagiair op TU niveau. Het gaat om een stageperiode van 4 tot 6 maanden. De stageplaats is per direct beschikbaar. Je zult betrokken zijn bij zowel architectuur als stedenbouwkundige opdrachten. De werkzaamheden bestaan uit ontwerp en tekenwerk, het verzorgen van presentatiemateriaal en het maken van maquettes. BFAS BFAS is een informeel en ambitieus ontwerpbureau met een prettige sfeer. Wij werken aan architectonische en stedenbouwkundige opgaven. Ons bureau ligt aan het IJ, direct naast Centraal Station Amsterdam. Op onze website kun je meer informatie over ons bureau en onze lopende projecten vinden. De stage We zoeken een stagiair die aan de TU Bouwkunde studeert. Je hebt goede ontwerpkwaliteiten, bent zorgvuldig en zeer leergierig. Uitstekende vaardigheden met Revit zijn een vereiste. Wij bieden je een prettige werkomgeving, enthousiaste collega’s en een goede stagevergoeding. Ben je geïnteresseerd? Stuur een mail met een beknopt portfolio (maximaal 8 mb) en een C.V. naar BFAS t.a.v. S.Bödecker of neem telefonisch contact met ons op.
 
 
 
ZJA Zwarts & Jansma Architecten / Amsterdam
To support our regular assignments and R&D-projects we are looking for a very motivated and talented designer specialized in parametric design; somebody that is capable of applying code as a design tool. Experience with programming languages likeC++, Visual Basic or Python is a must. Apart from the capability to script with Rhino and Grasshopper you should also be able to work with: Revit, Cinema 4D,V-Ray, Photoshop, Illustrator en Indesign. A background as building engineer and affection with architecture van infrastructure is highly recommendable. Are you interested in working with us? Please mail your job application, cv and portfolioin PDF-format to: werk@zja.nl attn. Annemie Stijns. For any queries regarding the office or the job contact: 020 535 22 00
 
 
G-Star Raw C.V. / Amsterdam
The Interiors Department is responsible for the design, coordination and supervision of new Monobrand stores, Q-Stores, Q-Systems, exhibitions, offices and showrooms. These projects have been initiated by G-Star and/or by partners of G-Star. For this department we are looking for a Project Manager/Designer, a Double role of Design and Project manager. Tasks and Responsibilities • financial planning and budget monitoring • request offers, submit tenders and order goods • maintain contacts with local project managers, architects, suppliers, construction supervisors and departments within G-Star • monitor the G-Star concept throughout the process • report to internal and external clients • independently carry out the design and draughting activities for Interior design projects under de supervision of a coordinator • assist a senior architect in larger projects by presentations and making 3D models • preparing presentations, booklets and manuals for different project types Profile • Bachelor’s degree in Architecture and Construction Engineering or equivalent education • 1-3 years of experience in supervising national and international construction and renovation projects • good feeling for aesthetics, detailing, interior design and fashion.. • excellent coordination skills • good communication and presentation skills • willingness to travel abroad • fluent in English (written and spoken) French is preferred • knowledge of Autodesk Revit, Autocad, Indesign, Photoshop, Illustrator and Microsoft Office If you are interested in the position of Project Manager/Designer, please upload your resume and coverletter through: https://careers.g-star.com/apply/?vacancy_id=I.2015.00046&post_id=562
 
 
 
G-Star Raw C.V. / Amsterdam
The Interiors Department is responsible for the design, coordination and supervision of new Monobrand stores, Q-Stores, Q-Systems, exhibitions, offices and showrooms. These projects have been initiated by G-Star and/or by partners of G-Star. For this department we are looking for a Project Manager. Tasks and Responsibilities • coordinate all stages of construction and renovation projects in and outside the Netherlands • financial planning and budget monitoring • request offers, submit tenders and order goods • maintain contacts with local project managers, architects, suppliers, construction supervisors and departments within G-Star • monitor the G-Star concept throughout the process • report to internal and external clients Profile • Bachelor’s degree in Architecture and Construction Engineering or equivalent education • 3-5 years of experience in supervising national and international construction and renovation projects • excellent coordination skills • good communication skills • fluent in English (written and spoken) French is preferred • willingness to travel abroad If you are interested in the position of Project Manager, please upload your resume and coverletter through: https://careers.g-star.com/apply/?vacancy_id=I.2015.00045&post_id=561
 
 
i29 interior architects / Duivendrecht
i29 interior architects is per direct op zoek naar een stagiair(e). Wij werken momenteel aan diverse interieurprojecten variërend in schaal en soort. We zijn op zoek naar een gemotiveerd persoon die ons kan ondersteunen bij diverse werkzaamheden. Vereiste ervaring: - Vectorworks - Cinema 4D - Photoshop, Indesign, Illustrator - Zelfstandig werkzaam en gemotiveerd. Stuur je portfolio in pdf naar work@i29.nl i29 interior architects is immediately looking for an intern. We work on a variety of projects in different scale and type. We are looking for motivated people who can assist on several tasks within the studio. Required knowledge: - Vectorworks - Cinema 4D - Photoshop, Indesign, Illustrator - Autonomous and motivated Send your portfolio in pdf to work@i29.nl
 
 
 
doffice / China
Architectural Interns Doffice is founded in 2006 by architects from The Netherlands and Hong Kong, based in Shenzhen with a branch office in Macau. We are engaged in the practices of architecture and urban planning in its broadest sense. Driven by criticality, suspicion, curiosity and fascination, we try to approach our work from alternative perspectives, liberating ourselves from being trapped by clichés and dogmas. We are looking for interns who are available immediately to support our team in Shenzhen, China. The minimum duration of the internship is for a period of 6 months. As part of the design team, you will work on projects of various scales and at various stages of the design process. Requirement: - Minimum Bachelor Degree of Architecture - Excellent design skills - AutoCAD, Adobe package - Skillful in Sketchup / Maya - Be able to work under high pressure - Be able to cope with irregular working hours during deadlines - Team spirit, responsible We offer: - Monthly stipend - An apartment for foreign staff not far from the office - A challenging design environment in the Far East, where you can develop your skills in many fields and on many levels. - An offer of a position as junior architect is possible after the internship Applications for an internship must contain the following information: - Cover letter - Full resume - Digital portfolio in pdf format, max. 5MB (web-portfolios will not be reviewed!) - Availability Interested parties can send their applications to Mr. K.Y. Wong
 
 
OMA Stedebouw B.V. / Rotterdam
OMA Rotterdam office is looking for an intern to join our Human Resources department. The HR department is responsible for recruitment, employee benefits, salary administration, health and safety and expatriate procedures. The HR department currently consists of two HR managers, a Junior HR officer and a Junior Recruiter. As an Human Resources Intern, you will assist the HR department with day to day tasks including personnel administration, immigration matters, employee inquiries, and filing and archiving employee documents in our digital database. Requirements: Currently studying HR, Business Administration, Communications or other relevant studies Feel confident in an international complex environment Dutch native-speaker is required Fluency in English is required Accurate and detailed-oriented Pro-active and self-disciplined A friendly and professional telephone handling Confident in using Microsoft office Previous office experience is an advantage Working in one of world's leading creative companies, in an exciting and stimulating environment, the HR intern will accumulate extensive knowledge of HR procedures. Interns will receive a monthly stipend. The duration of internship is in first instance 4 months, but this is open for discussion. Preferably starting immediately and at least 2 days a week. To apply, visit www.oma.com/jobs and use our online application form to upload your cover letter and resume
 
 
 
Design Express / Gouda
SUPPORTMEDEWERKER VECTORWORKS Design Express is al ruim 25 jaar de importeur, verdeler en verkoper van de BIM/CAD-software Vectorworks en het 3D-animatieprogramma Cinema 4D. Deze software verdelen we in de Benelux in zowel de bouwwereld als in de audio/video-branche - aan in totaal meer dan 15.000 klanten. Bij Design Express werken een 25-tal personen. Welke vacature hebben we? Met het CAD/BIM-programma Vectorworks richten we ons hoofdzakelijk op ontwerpers in de bouwwereld: architecten, interieurvormgevers, tuinontwerpers enzovoort. We zijn voor ons kantoor in Gouda dringend op zoek naar een supportmedewerker en lesgever voor Vectorworks. Eventueel kunnen ook aanvullende software-oplossingen aan je takenpakket toegevoegd worden. Samen met je collega's ben je het gezicht van Design Express. Klantvriendelijkheid is een must. Je bent voortdurend in contact met klanten. Je moet dus hoog scoren op vlak van sociale vaardigheden. In deze job kom je vooral in contact met Nederlandstalige klanten. Af en toe krijg je een Engelstalige klant aan de lijn. Schrijfvaardigheid is minder van belang, zolang je je maar helder kan uitdrukken. Welk profiel zoeken we? Heb je een opleiding als ontwerper in de bouwwereld? Dan pas je perfect in het jobprofiel. Maar ook zonder een diploma in die richting kom je misschien in aanmerking: Je moet geïnteresseerd zijn in Vectorworks. Heb je geen kennis van Vectorworks? Dat hoeft geen probleem te zijn, zolang je maar ervaring hebt met een courant CAD-programma zoals AutoCAD of ArchiCAD. Je moet weten hoe architecten en interieurarchitecten een plan opbouwen en wat voor terminologie ze gebruiken. Heb je ervaring met systeembeheer of platformspecifieke instellingen (Mac/Windows), dan spreekt dat in je voordeel. De profielen van onze huidige lesgevers en supportexperts zijn zeer divers: architect, ingenieur-architect, bachelor toegepaste architectuur, bachelor interieurvormgever, interieurarchitect, tuinarchitect en bouwkundig tekenaar, met leeftijden van 22 tot 60. Het gaat over een full-time kantoorbaan. Thuiswerken is door de aard van het werk helaas niet mogelijk. Wat zit er voor jou in? We zijn een bedrijf met 25 medewerkers in 3 kantoren. Dat betekent: veel contact met je collega's en veel variatie in je werk. We komen elk jaar uit met nieuwe software, dus je zit bovenop de nieuwste ontwikkelingen. Je collega's zijn vakspecialisten, zijn enthousiast over de producten en werken hier graag omwille van de teamgeest. We denken altijd op langere termijn, als je je job goed doet heb je ook werkzekerheid. Je loon is marktconform en is afhankelijk van jouw profiel en ervaring.
 
 
Zoom Industries / Maastricht
Zoom Industries is op zoek naar een stagiair(e) (4 tot 5 dagen per week) om te helpen bij ontwerp werkzaamheden, variërend van architectuur, interieur, retail tot grafisch ontwerp. We zijn op zoek naar mensen die enthousiast, ambitieus en gedisciplineerd zijn en graag willen werken in een dynamische omgeving. Benodigde kennis: - Sketchup - Vectorworks - Office - Photoshop, Indesign, Illustrator - Talen: Engels, Nederlands - Communicatief - Geen 9 tot 5 mentaliteit Zoom Industries is looking for an intern (4 to 5 days per week) to assist in design work ranging from architecture, interior, retail to graphic design. We are looking for people who are enthusiastic, ambitious, disciplined and would like to work in a dynamic environment. Required knowledge: - Sketchup - Vectorworks - Office - Photoshop, Indesign, Illustrator - Communicative - No 9 to 5 mentality zoom industries bv info@zoom-industries.nl info@zoom-industries.nl zoom industries bv brusselsestraat 55 6211 pb maastricht p.o.box 38 6200 aa maastricht the netherlands t+3143 3260078 m+316 24181872 www.zoom-industries.nl
 
 
 
LENGKEEK architecten en ingenieurs bv / De Bilt
Assistent ontwerper/tekenaar Ben jij een jonge architect met een universitaire én hbo opleiding? Heb jij een creatieve kijk op wonen en zorg? En vindt je Healing Environment, Duurzaamheid, Kostenbewust en Comfort belangrijke kernwaarden? Vergroot dan je ervaring bij LENGKEEK architecten en ingenieurs in De Bilt. Binnen LENGKEEK architecten realiseren we al meer dan 50 jaar ontwerpen voor kwalitatief hoogwaardige gebouwen die aansluiten bij de wensen van de opdrachtgever. Creatieve vormgeving, budget, healing environment, duurzaamheid, flexibiliteit en oog voor detail zijn hierin maatgevend. De kwaliteit van onze architectuur valt of staat hierbij. Vormgever en tekenaar zijn bij LENGKEEK architecten is méér dan alleen een dienende of uitvoerende rol. Er wordt van je verwacht dat je creatieve ontwerpen maakt die bouwtechnisch uitvoerbaar zijn, op de hoogte bent van de ontwikkelingen in de bouw en de zorg en dat je bewust bent van de economische consequenties van wat getekend wordt. Je hebt als tekenaar de volgende kenmerken: een uitgekiend gevoel voor architectuur, bouwtechniek en detaillering minimaal een afgeronde opleiding HBO én WO of studerend aan de academie voor bouwkunst kennis van en ervaring met ArchiCAD goede kennis van bouwregelgeving uitstekend werkend binnen een team van ontwerpers en tekenaars Voor een vergoeding wordt uitgegaan van de startersregeling zoals in de cao is opgenomen. Sollicitaties e-mailen aan Monique Ilsink (info@laib.nl). Graag ontvangen we naast een CV ook een portfolio en beknopte motivatie. Graag alléén reageren indien voldaan wordt aan de gevraagde kenmerken.
 
 
Desko kantoorinrichters van de... / Amsterdam
Vacature Commercieel Medewerker binnendienst Desko is per direct op zoek naar een Commercieel medewerker binenndienst (M/V) op basis van full time, 40 uur - regio Amsterdam. Over Desko Desko is sinds 1952 specialist in nieuwe en gebruikte kantoormeubelen. Onze ervaring is rijkelijk en bestaat uit zowel grote als kleine verkoop en projectinrichting opdrachten. Inmiddels hebben wij zeven Desko vestigingen verdeeld over Nederland en is het achtste filiaal in aantocht. Wij faciliteren in het inrichten van kantoorruimtes, onderwijsinstellingen, zorgondernemingen en ook complete projectinrichting, oplossingen voor kantine, lounge en Het Nieuwe Werken. Desko biedt kantoormeubelen aan van A-merken zoals Ahrend, Gispen, Drentea, Kartell, Herman Miller en onze eigen huislijn kantoormeubelen. Snelheid, een bijna onbeperkt en breed leveringsprogramma, flexibiliteit, onbesproken kwaliteit en korte communicatie lijnen vormen de kernwaarden van het succes van de Desko organisatie. Wij hebben een gemêleerd en overwegend jong team waarbinnen een hoge mate van zelfstandig en klantgericht werken wordt gewaardeerd. De functie: Wij zoeken per direct een commerciële binnendienst medewerker voor de regio Amsterdam De werkzaamheden zullen bestaan uit het helpen en adviseren van klanten, het aannemen en afhandelen van schriftelijke/telefonische aanvragen, ondersteuning en advisering op onze showroom m.b.t. verkoop kantoormeubilair, tapijt en kantoorbenodigdheden. Tot de taken zullen ook behoren; telefonische verkoop en acquisitie. In de functie wordt er van je verwacht dat je meedenkt met de organisatie, over hoge mate van zelfstandigheid beschikt, ondernemerschap kwaliteiten hebt en initiatief toont om groeimarkten in de regio te kunnen bedienen. Desko vraagt HBO niveau, goede communicatie vaardigheden en ervaring met verkoop. Een pre is ervaring in de kantoormeubelbranche. Echter het belangrijkste vinden wij een plezierige klantgerichte persoonlijkheid, teamplayer, met een ondernemende instelling en iemand die de nauwgezette verzorging van alle (administratieve) werkzaamheden verzorgt. Desko biedt Als Commercieel medewerker ga je fulltime aan de slag binnen een dynamische werkomgeving en heb je een afwisselende en zelfstandige baan. Bij goed functioneren heb je uitzicht op een vast dienstverband. Wij bieden een goed salaris welke in overleg wordt bepaald. Enthousiast geworden? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar Michael Kuiper (michael@desko.nl). Heb je nog een vraag of wil je meer weten? Bel dan naar 020 – 480 1020. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld
 
 
 
Personal Architecture / Rotterdam
Wij zoeken een gemotiveerde, bij voorkeur Nederlands sprekende TU-bouwkunde student voor een periode van tenminste 5 maanden. Aanvang van de stage: maart / april 2015. Kennis van Autocad, Sketch-up en Adobe pakketten is gewenst. Kennis van Revit is meegenomen. Oud stagiaires van P·A zijn enthousiast over de afwisselende werkzaamheden, de goede begeleiding en de informele werksfeer. Kijk op de website voor meer informatie over het bureau en over onze projecten. Wij zien graag je portfolio vergezeld van een CV en een sollicitatiebrief, liefst per mail.
 
 
Personal Architecture / Rotterdam
Personal Architecture is in search of a highly-motivated architecture student from the TU for an internship. Applicants should be available for a period of at least 5 months, starting in March /April 2015. Proficiency in AutoCAD, Sketch-up and Adobe Creative Suite is required. Proficiency in Revit is advantageous. Fluency in Dutch is preferred. Former P·A interns have been enthusiastic about the diversity of activities, quality of guidance, and relaxed working environment. Please visit our website for more information about the firm and details on our projects. We look forward to receiving your portfolio, CV and cover letter; preferably by mail.
 
 
 
KAW zoekt een enthousiaste student(e) die: een studie richting Architectuur of stedenbouw doet stevig in zijn of haar schoenen staat initiatieven durft te nemen openstaat om mee te denken over vernieuwende woon- en werkmilieus handig is met de computer openstaat om te leren ambitie uitstraalt Periode Stageperiode vanaf maart/ april voor minimaal 5 maanden. KAW biedt een stagevergoeding van € 500,- per maand iedere dag een gratis lunch! een enthousiasmerende werkomgeving begeleiding in het werk en bij je persoonlijke ontwikkeling leerzame en mooie projecten waaraan je mag werken Je wordt onderdeel van het Architectenbureau in Rotterdam en ondersteunt onze architecten, ontwerpers en projectmanagers bij één of meerdere projecten. Afhankelijk van je initiatieven en ambitie kun je steeds zelfstandiger bepaalde klussen naar je toe trekken zodat je ook zelfstandig kunt leren werken. Ben jij die student en wil je bij ons stagelopen of afstuderen? Stuur dan je beknopte sollicitatiebrief, portfolio en je CV naar: Maaike Cnossen, HR adviseur. Contactgegevens E-mail: personeelszaken@kaw.nl Telefoonnummer : 06 54 310 788 of 0885290000
 
 
Kraal architecten BNA / Utrecht
Kraal architecten is op zoek naar een architect(e) / assistent ontwerp(st)er & bouwkundige tekenaar ter versterking van ons team. Wij werken aan uiteenlopende projecten voor particulieren en zakelijke klanten. Bekijk onze website www.kraalarchitecten.nl of like onze facebookpagina om meer over onze projecten te vinden. Wij geloven dat we het beste resultaat krijgen als we van ontwerp tot oplevering bij het project betrokken zijn. We gaan voor het ontwerp dat het beste past bij onze opdrachtgever en duurzaam, technisch degelijk en mooi is. Architect(e) / assistent ontwerp(st)er (min. 32 uur p/w) Wij zoeken een getalenteerde ontwerp(st)er met goede presentatievaardigheden en kennis van bouwtechniek. Jij denkt in mogelijkheden en vertaalt de wensen van onze klanten in heldere concepten en een realistisch ontwerp. Daarnaast ben je iemand die enthousiast, gedreven en flexibel is. Belangrijk voor ons: - Je hebt een afgeronde studie een TU / AvB; - Goede beheersing van SketchUp Pro, AutoCAD, Adobe pakket & MS-office pakket; - Goede communicatieve vaardigheden in woord & schrift; - Je bent flexibel en kan goed zelfstandig werken; - Je bent woonachtig in de buurt van Utrecht; - Je beschikt over rijbewijs B; - Je hebt enkele jaren werkervaring in een relevante werkomgeving; - Je bent tenminste 4 dagen per week beschikbaar. Bouwkundig tekenaar (min. 32 uur p/w) Wij zoeken een bouwkundige met een (pas) afgeronde studie Bouwkunde (HBO) met goede kennis van bouwtechniek en regelgeving. Jij ziet het als uitdaging om een ontwerp te vertalen naar concreet bouwplan en bewaakt daarbij de architectonische kwaliteit. Daarnaast ben je iemand die enthousiast, gedreven en flexibel is en werk je nauwkeurig. Belangrijk voor ons: - Je hebt een afgeronde HBO opleiding Bouwkunde; - AutoCAD en Sketchup hebben geen geheimen meer voor jou; - Ervaring met Adobe Indesign is een pré; - Goede communicatieve vaardigheden in woord & schrift; - Je werkt nauwkeurig, bent flexibel en kan goed zelfstandig werken; - Je bent woonachtig in de buurt van Utrecht; - Je beschikt over rijbewijs B; - Aantoonbare werkervaring (of stages) in een relevante werkomgeving; - Je bent tenminste 4 dagen per week beschikbaar. Geïnteresseerd in van deze vacatures en voldoe je aan het profiel? Dan ontvangen we graag voor 15 maart 2015 een CV met portfolio en motivatie via info@kraalarchitecten.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 
 
 
Gispen International BV / Culemborg
We zoeken een nieuwe collega met ondernemersgevoel. Je bent innovatief en oplossingsgericht en een echte business partner voor architecten. Je werkt in de driehoek Gispen – klant – architect, waarbij je de adviseur voor architecten bent. Jouw presentatievaardigheden zijn uitzonderlijk. Je vindt het leuk om nieuwe producten en oplossingen onder de aandacht te brengen en je bent in staat om trends in de markt te zien en deze te vertalen in mogelijkheden en uitdagingen. Taken/verantwoordelijkheden: Benaderen en bezoeken van onder andere architecten(bureaus), investeerders, projectontwikkelaars en adviesbureaus. Realiseren van het voorschrijven van Gispen producten door architecten. Signaleren van trends in design en materiaalgebruik en dit omzetten in beleid/acties. Kansen creëren in de toepassing van de huidige- en nieuwe producten. Organiseren van activiteiten om de relatie tussen Gispen en architecten verder te intensiveren. Belangrijkste vereisten: Hbo werk- en denkniveau (bijv. een opleiding Kunstacademie, Industrieel Ontwerpen). Aantoonbare werkervaring van minimaal 3 jaar in de inrichtingsbranche (onderwijs/zorg/kantoor) is een pré. Een aantoonbaar architectennetwerk is een pré. Zelfstandig en gedisciplineerd kunnen werken. Scoringsgericht en projectmatig kunnen werken. Je beschikt over sterke beïnvloedings- en onderhandelingsvaardigheden. Uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal (zowel in schrijven en spreken). Reageren: Ben jij deze goede netwerker met een warme persoonlijkheid, het commercieel gedreven talent wat wij zoeken? Stuur je CV en een begeleidend schrijven waarom jij ervan overtuigd bent dat jij in staat bent Gispen goed te kunnen vertegenwoordigen binnen het architectenlandschap naar Anne-Marie Jansen, sollicitatie@gispen.nl of bel 0345-474256. Wil je meer informatie over bovenstaande functie, neem dan contact op met Maikel Ruijs, Salesmanager, maikel.ruijs@gispen.nl, of 0345-474291. Een assessment, persoonlijkheidstest en/of een praktische case kan deel uit maken van deze sollicitatieprocedure.
 
 
MVSA Architects is looking for a highly experienced architect to strengthen our team. The candidate (with a degree from university, academy of architecture, or equivalent) is creative, innovative, and is able to translate clients’ wishes into a design and present it in a convincing way. He/she will lead the project team in an agreeable manner, while keeping an eye on quality and budget. The candidate is a conceptual thinker who can translate thoughts into practice, and has extensive knowledge of building techniques, materials and, of course, sustainable architecture. The candidate has plenty of experience as a project leader, and has worked on a wide variety of projects in infrastructure, retail, housing and office – both transformations and new construction – as part of a team. The candidate has detailed knowledge of Revit, Autocad and graphic presentation programs (Photoshop, Illustrator, Indesign). Experience with BIM has our absolute preference, as does a good working knowledge of English and either German or French. We offer excellent opportunities within a leading bureau that is experiencing substantial growth. If you recognise yourself in the above description, send your CV, portfolio and motivation to s.selissen@mvsa.nl before 9 March. MVSA Architects Post Box 2737 1000CS Amsterdam T +31 20 5319800 www.mvsa-architects.com MVSA Architects is an international architecture practice that strives for innovation in concept, design and implementation. Founded in 1984, MVSA operates in the fields of architecture, urban planning and interior design. With its renowned designs characterized by elegant pragmatism, honesty in construction and technological ingenuity, MVSA has made its mark on the international architecture landscape.
 
 
 
OMA Stedebouw B.V. / Rotterdam
OMA’s Business Development (BD) department in Rotterdam is looking for a Dutch and/or German speaking Intern. As Business Development intern you will maintain continuous overview of the status of all potential projects. You will organize and administer potential projects, distribute request from prospects within the BD team, work on presentations, proposal submissions and creation of tailored portfolios. Additionally, the candidate will work within our BD team and directly with the Head of BD and BD Manager. General requirements Currently enrolled in an MA/BA Degree in Architecture, International Business, Communications or equivalent Well-developed skills in client communications Fluency in English (any other language (Dutch and/or German is an asset) Hands-on approach, self-disciplined and confident in a complex international environment Strong MS Office and Adobe Creative Suite skills, ability to create graphic proposals Knowledge of responding to RFP, PQQ and direct assignment proposals will be a definite plus Knowledge of and interest in OMA’s work and the architectural field in general Available immediately Interns will receive a monthly stipend. The initial internship will last for six months. The selected candidate will be expected to start as soon as possible. To apply, visit www.oma.eu/jobs and use our online application form to upload your cover letter and resume
 
Partners



Volledige site Mobiele site
Volg ons op
2001-2015 Architectenweb BV   voorwaarden | privacy | sitemap