categorie

beschikbare filtersintermediars Geen intermediars provincie Gelderland (2) Noord-Brabant (3) Noord-Holland (11) Overijssel (1) Utrecht (5) Zuid-Holland (17) Buitenland (1) uren per week full time (21) 32 uur p/w (5) < 32 uur p/w (3) 32-40 uur p/w (11) ervaring niet noodzakelijk (24) 1 tot 2 jaar (2) 2 tot 5 jaar (10) 5 jaar of meer (4) opleidingsniveau MBO (2) HBO (8) Universitair (11) MBO-HBO (3) HBO-Universitair (16)
37 vacatures
 
 
BYTR architecten BNA / Rotterdam
In het team van BYTR is de komende maanden weer plaats voor een enthousiaste stagiar. We werken aan een breed portfolio. De stagiairs die eerder bij ons werkten waren allen enthousiast over de mate waar we hun de vrijheid gaven om kansen te grijpen. De fanatieksten hebben zelfs eigen projecten ontworpen en opgeleverd. Wil je een afwisselende en leerzame stage, stuur dan je CV en korte motiviatie aan: richel@bytr.nl 010-4 777 580
 
 
 
Immediate vacancy for an architect / draftsman with ArchiCAD experience SeARCH, an international architecture and urban planning bureau based in Amsterdam, the Netherlands, is seeking for an Architect / draftsman with extensive ArchiCAD experience. The candidate should have the following qualifications: Extensive knowledge and experience with ArchiCAD; Knowledge and experience in all phases of the design process, with emphasis on technical drafting and detailing; Minimum 5 years of relevant work experiences; Good knowledge of building regulations; Fluent in Dutch (read / write); Applicants must be self-disciplined, and be able to work in a complex and dynamic environment on multiple projects with tight deadlines concurrently. Qualified candidates are asked to submit a cover letter, CV and portfolio. Files should be in pdf – not to exceed 10MB – and should be sent only to applications@search.nl or by regular mail to: SeARCH bv, Hamerstraat 3, NL-1021 JT AMSTERDAM.
 
 
rphs+ / Voorburg
rphs+ is een creatief, professioneel en integraal werkend adviesbureau op het gebied van stedenbouw, architectuur, landschap en interieur. De diverse specialismen waarover rphs+ beschikt zijn ondergebracht in drie businessunits: rphs strategie + ontwikkeling, rphs architectuur + stedenbouw en rphs bouwtechniek + management. De brede expertise van ons bureau stelt ons in staat om onze opdrachtgevers te adviseren op het brede spectrum van design, engineering, management en strategische vraagstukken voor zowel nieuwbouw als bestaand vastgoed. In teamverband werken wij aan uitdagende projecten met woningen, winkels, zorg- en maatschappelijke voorzieningen, bedrijfshuisvesting en parkeren. Wij zoeken een PROJECTMANAGER-DIRECTEUR met ondernemersgeest en ambitie om onze businessunit rphs bouwtechniek + management verder uit te bouwen u hebt ambitie en een sterke persoonlijkheid; een ondernemersgeest en kwaliteitszin om onze businessunit B+M verder uit te bouwen; een afgeronde opleiding aan de HTS of TU; gedegen ervaring als projectmanager en leidinggevende bij een (middel)grote organisatie; een groot relatie netwerk waaruit aantoonbaar werk van voldoende omvang van kan worden gegenereerd voor B+M in samenhang met rphs+; de intentie om door te groeien tot partner-directeur van rphs+; goede communicatieve vaardigheden, leiderschap skills en een teamgeest; gedegen kennis van bouwtechniek, (integrale) contractvormen en bouwkosten; ervaring met AutoCAD 2012, Revit, MS project en MS office; goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. wij bieden een functie als projectmanager op niveau N voor bepaalde tijd (24 maanden) in de businessunit bouwtechniek + management met de intentie binnen deze periode door te groeien tot projectmanager-directeur van rphs+ met een vaste aanstelling; een functie waarin u; de eerste periode in samenwerking met de huidige leidinggevende projectmanager, de dagelijkse leiding hebt over de businessunit B+M en haar medewerkers onder eindverantwoordelijkheid van de directie; samen met de directie het beleid van rphs+ en haar businessunits bepaalt en uitdraagt; het bureau extern vertegenwoordigd; de acquisitorische verantwoordelijkheid hebt een nader overeen te komen hoeveelheid werk te genereren voor met name de businessunit B+M; de eindverantwoordelijkheid draagt voor werkzaamheden verricht binnen de businessunit B+M; inhoudelijk meewerkt aan projecten vanaf de initiatief fase tot en met de exploitatiefase; secundaire arbeidsvoorwaarden op basis van onze bedrijfseigen cao; doorgroei mogelijkheden tot partner-directeur, afhankelijk van uw persoonlijke ontwikkeling en acquisitorische resultaten; een ambitieuze en dynamische werkomgeving met een grote variëteit aan projecten; circa 20 ambitieuze, betrokken en ervaren collega’s; een openhartige, eigenzinnige bureaucultuur met een sterke teamspirit. sollicitaties richten aan mevrouw M. Neep emailadres archi@rphs.nl
 
 
 
Architectenweb / Amsterdam
Architectenweb is een toonaangevende crossmediale uitgeverij op het gebied van architectuur, stedenbouw, landschapsarchitectuur, interieurarchitectuur en design. Op haar website presenteert de redactie van Architectenweb de belangrijkste ontwikkelingen in het vakgebied. Via social media, evenementen en magazines wordt daarbij op verschillende onderwerpen verder ingezoomd. De stage Je draait mee op de redactie van Architectenweb en wordt daar uitgedaagd om de ontwikkelingen in het vakgebied in korte nieuwsberichten samen te vatten en te analyseren, korte interviews met architecten te houden om zo een blik ‘achter de schermen’ te bieden, discussies op gang te brengen via social media en mee te helpen bij de organisatie van ontbijten en congressen. Wij vragen Je maakt je onderwerpen snel eigen en beschikt over een vlotte pen. Je bent nieuwsgierig en assertief. Je werkt nauwkeurig en je houdt van de snelheid van het web. Architectuur is jouw ding. Wij bieden Je werkt in een klein en professioneel team, in een informele en dynamische omgeving. Onder begeleiding van een ervaren vakredacteur bieden wij je de kans in korte tijd alle kanten van het journalistenvak te leren kennen. Meer weten? Voor meer informatie kun je terecht bij Michiel van Raaij, hoofdredacteur van Architectenweb, telefoon 020 - 71 30 631. Stuur je sollicitatie voor half september 2014 naar mvr [at] architectenweb.nl.
 
 
KVDK | Korbee van der Kroft Ar... / Noordwijk
Stage bij KVDK Architecten Wij zoeken een gemotiveerde, Nederlandstalige TU-bouwkunde student(e) voor een stageperiode van tenminste 4 maanden. Aanvang van de stage bij voorkeur in september. KVDK | Korbee van der Kroft architecten is een middelgroot architectenbureau gevestigd in Noordwijk. Onze opdrachten zijn zeer divers en we zijn werkzaam in verschillende sectoren. Ben jij een enthousiaste TU-student(e) die graag praktijkervaring wil opdoen? Dan kan je in teamverband meewerken aan verschillende projecten. Kennis van SketchUp, InDesign, Photoshop, Autocad, Revit is gewenst. Meer weten over ons bureau? Kijk op de website voor meer informatie. Wij zien graag je portfolio vergezeld van een CV en een sollicitatiebrief tegemoet, liefst per mail. t.n.v Wim van der Ham. wim@kvdkarchitecten.nl discipline: architectuur aantal uren p.w: full time beschikbaar per: september 2014 (of in overleg) stage duur: minimaal 4 maanden KVDK | Korbee van der Kroft Architecten bna 071-3620700 info@kvdkarchitecten.nl www.kvdkarchitecten.nl Nieuwe Zeeweg 66 2202HB Noordwijk
 
 
 
Studio Rublek / Amsterdam
Studio Rublek is een dynamisch en toonaangevend licht ontwerpstudio met projecten in binnen en buitenland. Wij hebben ruimte voor een stagair(e) die het vak lichtontwerp wil leren. Ervaring met het programma Vectorworks is gewenst en kennis van andere grafische programma's zijn welkom. Ook goed Engels in woord en schrift is een pré. Voor meer informatie over projecten van Studio Rublek zie www.studiorublek.com Heb je interesse in deze stageplaats stuur dan je CV met portfolio via mail naar Caya van Scheijndel: Scheijndel@studiorublek.com
 
 
BINT Architecten / 's-Gravenhage
Per direct zijn wij op zoek naar een ervaren bouwkundig tekenaar. Ervaring in tekenen met revit is een eerste vereiste. Als bouwkundig revit tekenaar vragen wij een leergierige en zelfstandige houding. BINT architecten etcetera BINT is een informeel en ambitieus ontwerpbureau met een prettige sfeer. Wij werken voornamelijk aan architectonische en stedenbouwkundige opgaven. Ons bureau ligt in de haven van Scheveningen, een inspirerende locatie waar noeste arbeid hand in hand gaat met recreatie. BINT is onderdeel van de DPI holding met gezamenlijk meer dan 40 werknemers. Voor meer informatie verwijzen wij door naar onze website. Ben jij die enthousiaste collega die wil werken in de haven van Scheveningen? Stuur een mail met een beknopt portfolio en een C.V. naar info@bint.nl t.a.v. Helen Mulder of neem telefonisch contact met ons op.
 
 
 
WakkerArchitecten / Vught
WakkerArchitecten is op zoek naar een stagiair(e). Je hebt kennis van zowel bouwtechniek als architectonisch vormgeven, je bent enthousiast, gedreven en flexibel om aan de verschillende projecten van WakkerArchitecten te werken. Photoshop, sketchup en autocad zijn programma’s waarmee je kunt werken, je opleiding is minimaal HTS en/ of TU. Reacties per email: info@wakkerarchitecten.nl of per post naar Postbus 2089 5260CB Vught WakkerArchitecten is gevestigd op de Isabella kazerne, op ca.10min fietsen van station 's-Hertogenbosch.
 
 
inTex architecten bna / Arnhem
wij zijn op zoek naar een ervaren bouwkundig tekenaar. Kennis met Arkey/Aujtocad/Revit is vereist. Naast het verrichten van bouwkundig tekenwerk hij/zij in staat is om extern als projectleider op te treden voor eenvoudige projecten. De kandidaat is representatief, kordaat, etc. en heeft goede contactuele eigenschappen.
 
 
 
BFAS / Amsterdam
BFAS zoekt stagiair Op korte termijn zoekt BFAS een talentvolle stagiair op TU niveau. Het gaat om een stageperiode van 4 maanden. De stageplaats is per direct beschikbaar. Je zult betrokken zijn bij een aantal renovatie- en herbestemmingprojecten. De werkzaamheden bestaan uit (Revit) tekenwerk, het verzorgen van presentatiemateriaal en het maken van maquettes. BFAS BFAS is een informeel en ambitieus ontwerpbureau met een prettige sfeer. Wij werken aan architectonische en stedenbouwkundige opgaven. Ons bureau ligt aan het IJ, direct naast Centraal Station Amsterdam. Op onze website kun je meer informatie over ons bureau en onze lopende projecten vinden. De stage We zoeken een stagiair die aan de TU Bouwkunde studeert. Je hebt goede ontwerpkwaliteiten, bent zorgvuldig en zeer leergierig. Uitstekende vaardigheden met Revit zijn een vereiste. Wij bieden je een prettige werkomgeving, enthousiaste collega’s en een goede stagevergoeding. Ben je geïnteresseerd? Stuur een mail met een beknopt portfolio (maximaal 8 mb) en een C.V. naar BFAS t.a.v. S.Bödecker of neem telefonisch contact met ons op.
 
 
studioschaeffer architecten / 's-Gravenhage
Studioschaeffer Architecten BNA is a medium sized office in the Hague. We operate in a wide range of projects, with a focus on renovation of dwellings, but also office buildings, monuments, public space and study projects. We’re looking for enthusiast interns that are willing to learn and able to work in a team. We’re offering a place as a team member. As an intern at Studioschaeffer Architecten BNA, you will work on a variety of projects. Please contact us for more information.
 
 
 
rphs+ is een creatief, professioneel en integraal werkend adviesbureau op het gebied van stedenbouw, architectuur, landschap en interieur. De diverse specialismen waarover rphs+ beschikt zijn ondergebracht in drie businessunits: rphs strategie + ontwikkeling, rphs architectuur + stedenbouw en rphs bouwtechniek + management. In teamverband werken architecten en ontwerpers van rphs architectuur + stedenbouw samen met de projectmanagers, projectleiders en bouwkundig tekenaars van rphs bouwtechniek + management aan uitdagende projecten met woningen, winkels, zorg- en maatschappelijke voorzieningen, bedrijfshuisvesting en parkeren. Wij zoeken een talentvolle, allround ONTWERPER voor onze werkervaringsplaats in de businessunit rphs architectuur + stedenbouw jij hebt je architectuuropleiding aan de Technische Universiteit of de Academie van Bouwkunst (bijna) afgerond en staat aan het begin van je carrière; een bouwkundige achtergrond of voldoende bouwkundige tekenervaring; affiniteit met stedenbouw en interieur; ambitie, werkt graag samen en bent enthousiast, leergierig, flexibel en zelfstandig; ervaring met AutoCAD 2012, Revit en MS office; ervaring met presentatietechnieken als handschetsen, Indesign, Photoshop en Illustrator; voldoende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. wij bieden een mogelijkheid om voor bepaalde tijd (6 maanden) in je eigen vakgebied werkervaring op te doen tegen een vergoeding ter hoogte van het minimumloon; een werkervaringsplaats waarin je onder leiding van de architect-directeur, in samenwerking met de architect en ontwerpers, presentatie materiaal maakt of deelplannen ontwerpt en uitwerkt. een werkervaringsplaats waarin, je afhankelijk van de planning, wordt uitgeleend aan onze businessunit rphs bouwtechniek + management waarin je onder leiding van de projectmanager-directeur, in samenwerking met de projectleider en 1e tekenaar, ontwerpen uitwerkt in Revit; een ambitieuze en dynamische werkomgeving met een grote variëteit aan ontwerpopgaven; doorgroeimogelijkheden na 6 maanden, afhankelijk van de persoonlijke ontwikkeling. sollicitaties voor 5 september naar archi@rphs.nl
 
 
OMA is a leading international office practicing architecture, urban planning, and cultural analysis. OMA is dedicated to the realization of buildings and masterplans around the world that insist on intelligent forms, while inventing new possibilities for content and everyday use. OMA has projects in over 30 countries with offices in Rotterdam, New York, Beijing, Hong Kong and Doha. The counterpart to OMA is AMO, a research and design studio working in media, politics, renewable energy, technology, publishing, fashion, micro-design and cultural advisory. OMA is currently looking for a Dutch-speaking intern to join our legal department. As a Legal/Contracts Department Intern in OMA’s Rotterdam office, you will, under the supervision of OMA legal counsel, assist in the preparation and negotiation of client proposals and contracts, as well as contracts with OMA sub-consultants. Furthermore you will conduct research and provide advice on legal, contractual, and commercial issues. You will also work with OMA’s lawyers and contract managers in administering contracts and resolving commercial disputes, as well as provide general administrative support for the department. Requirements: - You have or are working towards a university degree in legal studies or a similar subject and desire experience working in a legal or contract management environment - Interest in the international architecture/engineering/construction/real estate development industry is a plus, as is interest in the areas of intellectual property, drafting or negotiation - Fluency in Dutch and English (both verbal and written); good command of German is an asset - Skilled in Microsoft Office and Outlook - Strong interpersonal, communication, and organizational skills You thrive in a creative, multicultural, and ad-hoc environment, employ a hands-on approach, and are ambitious, assertive, and stress-resistant. Interns will receive a monthly stipend and be expected to work from September, 2014. To apply, visit www.oma.eu/jobs and use our online application form to upload your cover letter and resume.
 
 
 
Personal Architecture / Rotterdam
Wij zoeken een gemotiveerde, Nederlandstalige TU-bouwkunde student voor een periode van tenminste 5 maanden. Aanvang stage augustus/september. Kennis van Autocad, Sketch-up en Adobe pakketten is gewenst. Kennis van Revit is meegenomen. Oud stagiaires van P·A zijn enthousiast over de afwisselende werkzaamheden, de goede begeleiding en de informele werksfeer op ons bureau. Kijk op de website voor meer informatie over het bureau en over onze projecten. Wij zien graag je portfolio vergezeld van een CV en een sollicitatiebrief, liefst per mail.
 
 
Baars & Bloemhoff / Eindhoven
Spin in ’t Nest In het Glasgebouw op Strijp-S groeit iets moois… Op 8 januari 2015 opent daar het eerste “BROEINEST voor Creativiteit”. We openen op de begane grond een unieke ruimte waarin we de interieurarchitect en de creatieve maker op een bijzondere wijze faciliteren om hem/haar succesvoller zijn/haar werk te laten doen. We bieden deze beroepsgroep gratis een “eigen plek” waar ze zelf betrokken zijn bij de inrichting, de sfeer en de activiteiten. Creatieve Eindhovenaren die het zat zijn om in hun eentje op een zolderkamer of een inspiratieloos kantoor te zitten werken zijn vanaf januari welkom. Jij gaat er als “Spin in ’t Nest” voor zorgen dat ze zich in deze ruimte thuis voelen en dat ze actief zijn om de ruimte levendig te houden. BROEINEST en is een samenwerkingsverband van meerdere partijen uit de interieurmaterialen hoek, waaronder Baars & Bloemhoff, Interface en Forbo Flooring. Kom ons versterken en wordt onze Spin in ‘t Nest! Heb jij ruimte voor ideeën? Bij BROEINEST vind je creatieve geesten, inspiratie op het gebied van velerlei interieurmaterialen, een prettige gratis flexwerkplek en een gezonde lunch! Wij zoeken iemand met aantoonbare affiniteit met interieurarchitectuur, ontwerp en design die gelijkgestemden wil ontvangen, wil rondleiden en wil voorzien van informatie of advies over interieurmaterialen. Je werkt minimaal 32 uur per week, 40 uur is ook mogelijk. Wij zoeken iemand die zich prettig voelt bij het leggen en onderhouden van veel verschillende en nieuwe contacten. Iemand die actief kennis deelt en openstaat voor creatieve samenwerkingsverbanden. Iemand die het leuk vind om creatieven te helpen hun project succesvoller te maken. Die meedenkend en vindingrijk is. Iemand die niet verlegen is maar brutaal in de goede zin van het woord. Iemand die uitgaat van eigen kracht en trots is op de club waar hij/zij bij hoort. Iemand die echt kan luisteren om de werkelijke behoefte van de gesprekspartner te achterhalen. Iemand die weet wat er speelt binnen de interieurarchitectuur. Iemand die het leuk vind om nieuwe materialen te ontdekken. Iemand die goed is in het organiseren en coördineren van lokale events en die actief is op de sociale media. Denk jij dat deze rol je op het lijf geschreven is, mail dan je CV en motivatiebrief naar: stuinier@baars-bloemhoff.nl Kijk op www.broeinest.nl en www.baars-bloemhoff.nl voor meer achtergrond informatie over dit initiatief.
 
 
 
Kraaijvanger / Rotterdam
Functie omschrijving Hou je van schrijven, organiseren en mooie publicaties maken (online en in print)? Heb je daarnaast interesse in architectuur en alles wat met de totstandkoming van mooie gebouwen te maken heeft? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze afdeling marketing & business development zoeken wij een enthousiaste en leergierige stagiair(e) die mee komt helpen met het versterken van het merk Kraaijvanger. Het gaat om een meeloopstage waar je veel praktijkervaring op kan doen. Zo help je onder andere mee aan het onderhouden van onze website en social media, werk je mee aan marketingcampagnes en ondersteun je verschillende PR-werkzaamheden. Stageduur Je loopt tussen de 6 en 12 maanden stage, voor 4 dagen in de week. In overleg kan de exacte stageduur worden vastgesteld. De stage start bij voorkeur begin september 2014. Werkzaamheden - uitdenken en uitwerken van creatieve PR/Marketingcampagnes, bijvoorbeeld rond de opening van belangrijke gebouwen - samenstellen van kleine uitgaves, zoals projectenboeken met een selectie van onze gebouwen of een inspiratiemagazine over één van onze expertisegebieden - bijhouden van de social media - schrijven van nieuwsberichten/blogs en projectomschrijvingen voor www.kraaijvanger.nl (in het Nederlands en Engels) - insturen van projecten voor awardshows - samenstellen van nieuwsbrieven (via MailChimp) - schrijven en versturen van persberichten - perscontacten onderhouden - persaanvragen behandelen - archiveren van publicaties - assisteren van de marketing & business developer bij administratieve en algemene werkzaamheden Functie-eisen - je zit minimaal in het derde jaar van je HBO/WO-opleiding in de richting van communicatie/marketing/PR of architectuur met een grote interesse in communicatie/marketing/PR - een vlotte pen met zeer goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal - ervaring met social media - kennis van Adobe Design Standard (vooral Photoshop en InDesign) - affiniteit met architectuur - ervaring met MailChimp is een pré - ervaring met CMS is een pré - proactief en initiatiefrijk (we zijn erg benieuwd naar jouw goede ideeën) Wij bieden - een creatieve werkomgeving (we zitten in een voormalig filtergebouw van het oude waterzuiveringsbedrijf van Rotterdam) - veel zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheden - actieve begeleiding door marketing & business developer Merel Pit - een stagevergoeding Over Kraaijvanger Kraaijvanger is een architectenbureau dat al meer dan 87 jaar bestaat. Met hetzelfde timmermansinstinct als sinds de oprichting, maar ook met alle kennis, aanpassingsvermogen en visie sindsdien opgebouwd werken wij diverse opdrachten. We zijn betrokken vanaf de eerste schetsen tot en met de feestelijke opening. Ons doel is om omgevingen te maken die mensen raken. Omgevingen waar mensen beter werken, veel leren en plezier maken, zoals openbare interieurs, publieke gebouwen en stukken stad. Dit zijn plekken waar unieke ontmoetingen plaatsvinden, mooie herinneringen worden opgebouwd en belangrijke beslissingen worden genomen. De architectenbranche heeft het sinds de kredietcrisis zwaar te voorduren, maar wij geloven in de toegevoegde waarde van architectuur. Communicatie, marketing en PR spelen een belangrijke rol om ons verhaal naar buiten te brengen. Binnen Kraaijvanger werkt hier een klein, maar enthousiast team aan. Onze nieuwe stagiair(e) zal een belangrijke rol gaan spelen binnen dit team. Meer informatie? Wil je toch nog meer weten? Of is iets onduidelijk? Bel of mail dan Merel Pit op: 010 4989210 of merelpit@kraaijvanger.nl. Solliciteren? Spreekt je functie je aan en wil je bij ons aan de slag? Stuur dan voor 18 augustus a.s. je cv + motivatiebrief naar Merel Pit op merelpit@kraaijvanger.nl o.v.v. stage communicatie/marketing/PR.
 
 
Ben jij die ondernemende persoon, met een sterke affiniteit met bouw, architectuur of ruimtelijke ontwikkeling, die vooral graag mensen stimuleert en coacht? Vind je werken op het grensvlak tussen beleid en bedrijfsvoering boeiend? Op het bureau van de BNA – de branchevereniging voor architectenbureaus - aan de IJ-oevers te Amsterdam is per heden een plek voor een Manager Bureau (‘chef de bureau’) BNA, branchevereniging voor Nederlandse architectenbureaus De BNA staat middenin de actualiteit van economie en creatieve, zakelijke dienstverlening. Nieuw elan is nodig nadat de afgelopen jaren een ingrijpende ontwikkeling is doorgemaakt in een sterk veranderde branche. De BNA zelf is van beroeps- naar een branchevereniging getransformeerd, die opkomt voor de belangen van de architectenbranche. De missie van de BNA is om voor de architectenbranche te werken aan sterke bureaus die op kansrijke markten toegevoegde waarde leveren voor opdrachtgever en samenleving. Met als kerntaken belangenbehartiging, bureauondersteuning en brancheontwikkeling geeft de BNA stem aan de branche. In profilering en communicatie is de BNA een moderne, actieve vereniging die staat voor creatief ondernemerschap. De functie Gezien de verdere doorontwikkeling van de organisatie is er behoefte aan een flexibele manager, die de juiste balans vindt tussen beleid, financiën en interne bedrijfsvoering - waaronder HR zaken. Daarbij is enthousiasme voor en ervaring met de wereld van de bouw een voordeel, maar niet noodzakelijk. Er is behoefte aan iemand die goed kan samenwerken en in staat is helder te communiceren, Die zowel coachend, als inspirerend werkt voor de ca.10 (voornamelijk) beleidsmedewerkers en ambitie heeft om met elkaar een branchevereniging voor de ontwerpende wereld mede vorm te geven. Iemand die intern de bedrijfs- en organisatieprocessen verbetert en stroomlijnt. Die samen met de leden van de BNA, het bestuur en de medewerkers op het kantoor de modernisering en professionalisering van de vereniging verder wil vormgeven. In deze functie werk je nauw samen met de directeur. Reageren en informatie Het gaat om een aanstelling van 32 uur per week voor in eerste instantie een jaar. De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform. Heb je het gevoel dat jij degene bent die voldoende ervaring heeft op het gebied van leidinggeven en dit verder kunt ontwikkelen binnen onze branchevereniging, met zowel beleid als bedrijfsvoering in de ‘portefeuille’? Reageer dan per email naar mevr. M. Zandhuis, mzandhuis@bna.nl met jouw motivatiebrief en curriculum vitae. Een assessment kan een onderdeel van de sollicitatieprocedure uitmaken. Voor meer informatie kun je desgewenst terecht bij de directeur F.F.J. Schoorl (020-5553621) of bezoek onze website www.BNA.nl. De sluitingsdatum is 31 augustus 2014. De gesprekken zullen plaatsvinden in de tweede week van september.
 
 
 
Stamhuis Groep b.v. / Utrecht
Stamhuis is een toonaangevende organisatie op het gebied van winkelverbouwingen en heeft jarenlange ervaring met Retail verbeteringen. Wij hebben een passie voor winkelontwerp en voor de snelheid en precisie waarmee we een winkel (her)inrichten of ontwikkelen. Dit hebben wij bewezen bij klanten als Albert Heijn, Gall & Gall, HEMA en ToysXL. Hiervoor hebben wij het Stamhuis Totaal Concept® ontwikkeld. De kernactiviteiten van Stamhuis zijn het ontwikkelen, tekenen, (af)bouwen of inrichten van een nieuwbouwpand of het uitrollen of versterken van een nieuwe winkelformule over alle filialen. Stamhuis is groot geworden door klein te blijven, waarbij het onze ambitie is organisch door te groeien tot de beste winkelbouwer van West- Europa. Daarbij zijn de volgende kernwaarden een belangrijke leidraad: ‘betrokken samenwerking, persoonlijk en respectvol, flexibel, resultaatgericht, betrouwbaar en dienstverlenend’. Binnen de Stamhuis-groep is er een ontwikkeling gaande waarin een verdere kwalitatieve groei centraal staat. Als onderdeel van Stamhuis biedt Interbuild Ontwerp klanten snel een passend advies in ruimtelijke situaties (met name in retail omgevingen). Wij zijn gespecialiseerd in het verzorgen van winkel lay-outs, interne en externe signingsvoorstellen en HO studies voor toekomstige winkellocaties. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een: Ontwerper | 40 uur p/w | Standplaats Utrecht Verantwoordelijkheden Jouw belangrijkste taken zijn het zelfstandig ontwerpen van winkel lay-outs en de begeleiding van het ontwerpproces van schetsontwerp tot het definitief ontwerp. Overleg met klanten maar ook met uitvoerende partijen speelt hierbij een belangrijke rol. Je denkt oplossingsgericht, van ontwerp tot uitvoering. Je luistert naar de wensen van de klant en probeert deze zo optimaal mogelijk te vertalen in je ontwerp. Verder werk je efficiënt en nauwkeurig. Om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren heb je ruime ervaring in een vergelijkbare ontwerpfunctie. Als Ontwerper vorm je de centrale schakel in het voorbereidingsproces en werkt samen met lay-out tekenaars, modelleurs, projectleiders en specialisten. Om deze reden ben je kritisch, communicatief vaardig en stelt je adviserend op. Tevens heb je een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Functievereisten: Diploma TU Delft of Eindhoven, of HBO Interieurarchitect; Enige jaren ervaring in de functie van architect/ontwerper; Creatief en conceptueel denkend; Werkervaring in de Retail branche is een pré; Communicatief vaardig; Collegiale instelling; Ervaring met diverse 3D-software (Revit,Sketchup) is een pre; Ervaring met Adobe Photoshop/InDesign is een must; Bovengemiddelde kennis van MS Office; Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Jij kunt gestructureerd en onder druk werken en hebt een scherp oog voor detail. Ook ben je flexibel en bereid in de avonduren werkzaamheden te verrichten. Je bent in het bezit van een rijbewijs B. Procedure en contactgegevens Stamhuis biedt een inspirerende no-nonsense werkomgeving en marktconforme arbeidsvoorwaarden. Binnen het team is er volop ruimte om je talenten te ontplooien en is eigen proactieve inbreng welkom. Invulling van het dienstverband vindt in eerste instantie plaats op basis van een jaarcontract. Herken je jezelf niet alleen in ons bedrijfs- en functieprofiel maar ook in onze kernwaarden? Dan zien wij jouw CV met een overtuigende bondige brief graag tegemoet. Graag onder vermelding van het referentienummer IM/ONT sturen naar vacatures@stamhuis.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Hatice Gurener (HR Adviseur), 030-2417163. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
 
 
De Twentse Zorgcentra / Enschede
14.033 Interne en externe vacature Publicatiedatum: 21 juli 2014 De Twentse Zorgcentra is de grootste aanbieder van zorg- en dienstverlening aan mensen met een verstandelijke beperking in Twente. Ruim 1.900 cliënten maken gebruik van uiteenlopende vormen van zorg en dienstverlening, die direct of indirect geboden wordt door 2.500 medewerkers en meer dan 500 vrijwilligers. Meervoudig uniek in vele opzichten, dat is onze basis. Met in de eerste plaats aandacht voor persoonlijke wensen van onze cliënten. Wij werken vraaggericht en bieden begeleiding, ondersteuning en behandeling aan jong en oud, van moeilijk verstaanbaar gedrag tot meervoudig gehandicapt, van licht verstandelijk beperkt tot ernstig verstandelijk beperkt. Altijd vanuit onze kernwaarden: dichtbij, eenvoud en deskundig. Binnen het Facilitair Bedrijf is bij de afdeling Techniek en Terreinonderhoud een vacature ontstaan voor een: Coördinator Gebouw en Techniek M/V Voor 36 uur per week (1878 uur op jaarbasis = 100%) Groepstypering: De afdeling Techniek en Terreinonderhoud is belast met het instandhouden van gebouwen en terreinen van De Twentse Zorgcentra. De afdeling is verantwoordelijk voor correctief en preventief onderhoud van gebouwen, installaties en terreinen en verzorgt de bouwbegeleiding van kleine projecten en woningaanpassingen. De coördinator Gebouw en Techniek is aanspreekpunt voor de regio. Functie-informatie: De coördinator Gebouw en Techniek coördineert, begeleidt en controleert de uitvoering van het onderhoud en beheer van gebouwen en terreinen. De werkzaamheden, die veelal door externe bedrijven worden uitgevoerd, variëren in omvang van regulier klein onderhoud tot interne verbouwingen. De coördinator stemt tevens de uitvoering van de werkzaamheden af met de betrokken afdelingen van De Twentse Zorgcentra. De vacante functie heeft als aandachtsgebied de regio Almelo. Wat wij vragen: U heeft de HBO opleiding Bouwkunde of Installatietechniek succesvol afgerond en heeft ervaring in het projectmatig werken. U heeft kennis van processen, normen en voorschriften met betrekking tot gebouwen en technische installaties, apparatuur en terreinbeheer. U heeft ervaring met het coördineren, begeleiden en controleren van werkzaamheden door externe partijen. U bent samenwerkingsgericht en beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden. U werkt proactief, transparant en gericht op het behalen van het gewenste resultaat. U heeft potentie en ambitie om door te groeien tot projectleider bouw. Om in aanmerking te komen voor een dienstverband binnen De Twentse Zorgcentra, is het noodzakelijk een Verklaring Omtrent Gedrag te overhandigen. De aanvraagformulieren hiervoor ontvangt u van het secretariaat P&O bij indiensttreding. Wat wij bieden: § Wij bieden u een afwisselende baan voor 36 uur per week. § De functie is voorlopig ingedeeld in functiegroep 50. § De arbeidsvoorwaarden zijn geregeld in de CAO Gehandicaptenzorg. § U wordt aangesteld op basis van een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden. Voortzetting voor onbepaalde tijd behoort tot de mogelijkheden. Informatie en sollicitatie: Voor meer informatie over deze functie kunt u bellen met Benno van Laar, projectontwikkelaar Vastgoed, telefoonnummer 088-4304107. Onder vermelding van vacaturenaam + nummer, richt u uw sollicitatiebrief voorzien van CV voor 9 augustus 2014 aan: De Twentse Zorgcentra T.a.v. secretariaat P&O Postbus 2112 7500 CC ENSCHEDE Of per email: secretariaatpo@detwentsezorgcentra.nl Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 
 
 
Stijl Architectuur BV BNA / Dordrecht
Vacature bouwkundig tekenaar Stijl Architectuur Wij zijn op zoek naar een Vectorworkstekenaar voor het uitvoeren van bouwkundige tekenwerkzaamheden van schetsontwerp tot werktekeningen op ons architectenbureau te Dordrecht. We zoeken iemand met een afgeronde HBO opleiding in de richting van Bouwkunde die over een goede vakinhoudelijke kennis beschikt en een aantal jaar ervaring heeft in een vergelijkbare functie. Je komt terecht in een jong enthousiast team, waar flexibiliteit, communicatieve vaardigheid en een doorpakmentaliteit belangrijk zijn. Je werk zal voornamelijk bestaan uit tekenwerkzaamheden binnen kantoor, maar ook inmeten op locatie, het doen van bestellingen en opvangen van klanten/bezoekers behoren tot je taken. Salarisindicatie: schaal F van de architectenCAO op basis van 4 dagen (32 uur) Denk je dat je binnen deze functie tot je recht zult komen, stuur dan een sollicitatie met CV naar e.visser@stijlarchitectuur.nl
 
Partners



Volledige site Mobiele site
Volg ons op
Contact
Pedro de Medinalaan 5c 1086 XK Amsterdam +31 (0)20 71 30 600 info@architectenweb.nl
© 2001-2014 Architectenweb BV   voorwaarden | privacy | sitemap