categorie

beschikbare filtersintermediars Geen intermediars provincie Drenthe (1) Flevoland (4) Friesland (1) Gelderland (2) Groningen (3) Noord-Brabant (7) Noord-Holland (35) Overijssel (1) Utrecht (9) Zuid-Holland (37) uren per week full time (51) 32 uur p/w (5) < 32 uur p/w (3) 32-40 uur p/w (41) ervaring niet noodzakelijk (34) 1 tot 2 jaar (9) 2 tot 5 jaar (35) 5 jaar of meer (22) opleidingsniveau MBO (2) HBO (33) Universitair (17) Anders (1) MBO-HBO (8) HBO-Universitair (37) WO (2)
98 vacatures
 
 
Architectenbureau Dinant b.v. / Amsterdam
Architectenbureau Dinant heeft per direct een stageplaats voor een bouwkundige, full- of parttime, in overleg. We zijn een architectenbureau met drie personen in het centrum van Amsterdam.Onze opdrachten bestaan voor een groot gedeelte uit gecombineerde projecten met daarin een deel woningbouw, ook werken we aan recreatie-, scholen- en utiliteitsbouwprojecten en restauratie/renovatieprojecten. De werkzaamheden betreffen het onder begeleiding uitwerken van ontwerp-t/m werktekeningen. We werken met Autocad en Revit. Je krijgt een aanstelling als stagiair, maar afhankelijk van je ervaring kan deze overgaan in een aanstelling als assistent ontwerper. Ook hebben we plaats voor een bouwkundige om parttime, op oproepbasis, projecten uit te werken in Revit. Als je interesse hebt kun je reageren door een e-mail met je CV te sturen naar archdinant@hetnet.nl of bellen naar 020-6208961 of 06 51189274.
 
 
 
Kraaijvanger / Rotterdam
Wij zoeken een daadkrachtige Marketing- & Communicatiespecialist (voor 24-32 uur per week) Het gaat om een verantwoordelijke functie waarbij je je werk zelfstandig, organiseert en uitvoert. Wij zoeken iemand met een commerciële instelling, die frisse ideeën heeft om Kraaijvanger nog beter op de kaart te zetten! Je regelt en realiseert creatieve PR- en communicatiecampagnes. Je schrijft inhoudelijk sterke en wervende teksten (onder meer persberichten). Je stelt magazines, presentaties en nieuwsbrieven samen. Verder hou je alles bij op het gebied van social media (waaronder blogs en onze website). Je organiseert evenementen en beursbezoeken en onderhoudt contacten met de pers. We nodigen je uit om te reageren als je minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie hebt en je een HBO/WO-opleiding op het gebied van Marketingcommunicatie hebt afgerond. Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal en ervaring met social media is een voorwaarde. Kennis van grafische software (bijvoorbeeld Indesign, Photoshop), cms- en mailprogramma’s is een pré. Affiniteit met architectuur is meegenomen. Kraaijvanger Architects is een ambitieus en dynamisch bureau met opdrachtgevers in binnen- en buitenland. We werken in hartje Rotterdam met ruim 40 creatieve mensen aan duurzame ontwerpen van publieke gebouwen, openbare interieurs en stedelijke ruimtes. Spreekt bovenstaande je aan en wil je bij ons aan de slag? Stuur dan je cv + motivatiebrief naar Lisa Martin: lisamartin@kraaijvanger.nl (010-4989211). Graag lezen we kort in jouw motivatiebrief terug hoe je deze functie wilt invullen en wat jouw meerwaarde voor ons bureau is.
 
 
NEW10 Architects & Engineers / Giessenburg
JIJ Ben jij student architectuur aan de Academie van Bouwkunst of aan de TU met liefde voor je vak, ben je enthousiast, leergierig, kritisch en gedreven én wil je stage lopen bij een bureau waar je samen met de oprichter een persoonlijke groei en groei van het bureau wil bewerkstelligen? WIJ Wij bieden je een mooie werkplek bij een klein bureau met een flinke orderportefeuille. Daardoor zijn er volop kansen om je te ontplooien. Je werkt aan kleine en grote projecten op het gebied van herbestemming, renovatie, nieuwbouw en verbouw. Ons bureau is gevestigd in Giessenburg, nabij Gorinchem. Beheersing van (een aantal van) de programma’s Arkey, AutoCAD, Revit, Adobe CS en SketchUp is een pré. Duur: 6 maanden, minimaal 32 uur/week, aanvang per direct. Als stagiair(e) ontvang je een prima stagevergoeding en tegemoetkoming in de reiskosten. Stuur je korte motivatie, cv en portfolio (<10Mb) naar: info@new10.nl
 
 
 
Mariska Jagt Interior Design BV / Voorschoten
Where your personality meets my signature PURE | PERSONAL | IMPASSIONED | BEYOND BORDERS Gezocht: Creatieve Interieur/Design stagiair(e) (M/V) Mariska Jagt Interior Design BV is een professioneel en bevlogen bureau voor interieur en product design. De ontwerpen en interieurs die de Studio creert zijn verrassend en onderscheidend. Onze service uitgebreid, persoonlijk en van hoge kwaliteit. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, creatieve, dynamische Interieur/Design Stagiair(e)! Wij bieden jou de mogelijkheid om ervaring op te doen met de ontwerp en realisatiefase van projecten in ons team. Ben jij een professionele gemotiveerde student, ga jij voor de hoogste kwaliteit en heb jij gevoel voor stijl, ben je representatief, open-minded en je beheerst Nederlands in woord en geschrift en je woont niet verder dan 40 kilometer van onze studio, dan zijn wij op zoek naar jou! Kennis van de volgende programma's is een must: Adobe pakket - Vectorworks, zowel 2D, als 3D en Excel. Stuur je Portfolio en CV o.v.v. stagiaire met motivatie naar : hello@mariskajagt.com
 
 
DELVA Landscape Architects / Amsterdam
DELVA LA (Amsterdam) is searching for a talented and experienced Landscape Architect. DELVA Landscape Architects is a young and growing office specialised in landscape architecture, urban planning, and research within the Netherlands and abroad. We are searching for: – A unique and passionate designer. – Someone with the qualities and ambitions to grow into an integral project manager. – Outstanding computer skills (AutoCAD & Adobe Creative Suites). – Innovative, conceptual, and precise in cataloguing, analysing, and designing. – Has a good working knowledge of Dutch and English. – Available 40 hours per week. – Enthusiastic and motivated team player. – Relevant work experience. – Academie van Bouwkunst, Universiteit Wageningen, TU Delft, or comparable education background. – Registered Landscape Architect. We are offering: – A dynamic, creative, and challenging work environment within our young, independent team. – Nice working conditions and a peaceful workplace. Send your digital portfolio (pdf, max 8mb – no Wetransfer), CV, and motivation letter to jobs@delva.la to the attention of Steven Delva.
 
 
 
MVRDV / Rotterdam
MVRDV bv zoekt momenteel een Management Assistent welk ons, Internationaal opererend architectenbureau met ruim 120 medewerkers dat wereldwijd projecten op het gebied van architectuur, stedenbouw en landschapsarchitectuur realiseert kan helpen ondersteunen. Als Management Assistent ben je gericht op administratieve, secretariële, en financiële planning. Je ondersteunt de Projectmanagers Daarbij anticipeer je op zeer pro-actieve wijze in hun drukke werkplanning met agenda beheer, zorgt voor afspraken, levert gegevens aan ten behoeve van de monitoring van projecten en werkt documenten en overzichten uit. De taken van de Management Assistent bestaan uit secretariële en financieel/bedrijfsmatige taken: Agenda’s beheren, reizen en afspraken inplannen; Administratieve taken als het opstellen van brieven, beantwoorden van algemene mail; Uitwerken projectbegrotingen; Bijhouden financiële project rapportages; Uitwerken planningen personeel, Ad hoc werkzaamheden ten behoeve van de Project Managers Functie eisen: Een relevante opleiding op HBO niveau Minimaal 7 jaar ervaring in secretariële / financiele ondersteuning; Werkt zelfstandig, gestructureerd en planmatig; Stressbestendig en hebt een flexibele, proactieve en dienstverlenende instelling; Uitstekende kennis van gangbare computerprogramma's als Microsoft Office en excellent in Excel Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift; Duits en Frans is een pré Ervaring in de Architectuur, Stedenbouw of andere projectmatige omgevingen is een pré; Pre woonachtig in de omgeving van Rotterdam. MVRDV biedt een dynamische Internationale werkomgeving in een geëngageerd bedrijf, werktijden tussen 09.00 en 17.30 uur bij een 40-urige werkweek. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een 240 uur vakantieregeling. MVRDV bv hanteert de salariëring volgens de CAO voor personeel in dienst van architectenbureaus. Standplaats is Rotterdam. MVRDV gelooft in tolerantie, gelijke rechten en kansen voor iedereen en is actief op zoek naar een divers personeelsbestand. Wij beoordelen en selecteren kandidaten op kwaliteit, talent en ervaring en niet op zijn of haar culturele achtergrond. Sollicitatiebrieven voorzien van CV en referenties kunnen uiterlijk tot en met 17 april 2016 verzonden worden naar hr@mvrdv.com onder vermelding van ‘vacature Management Assistent’ Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met Sanne Koolen op telefoon nummer 010-4772860.
 
 
VOCUS architecten bna BV / Bussum
VOCUS architecten zoekt voor uitbreiding van haar team een ervaren bouwkundige die direct inzetbaar is en moeiteloos de taken en verantwoordelijkheden combineert van Projectleider, BIM modelleur (ArchiCad) Je gaat aan de slag als BIM modelleur- ArchiCad tekenaar voor het uitwerken van projecten in de fase omgevingsvergunning, technisch ontwerp en uitvoeringsgereed ontwerp. Daarnaast ben je als projectleider verantwoordelijk voor de interne en externe coördinatie van de werkzaamheden in deze fasen. Profiel Opleidingsniveau HBO/TU architectuur, bouwkunde of civiele techniek 10 jaar werkervaring in de bouwsector waarvan minimaal 5 jaar als projectleider / BIM modelleur bij een architectenbureau 5 jaar aantoonbare ervaring als BIM modelleur (ArchiCad) 5 jaar aantoonbare ervaring als bouwkundig projectleider / coördinator Aantoonbare ervaring met bouwbesluit, bouwregelgeving en vergunningsaanvragen Aantoonbare ervaring in leidinggeven en aansturen van projectteams / collega’s In staat meerdere projecten te leiden en in staat ‘snel te schakelen’ Affiniteit met architectuur, renovatie, restauratie en binnenstedelijk bouwen Klantgericht, analytisch sterk en stressbesteding Teamspeler, collegiaal, flexibel, nauwkeurig, accuraat en communicatief Aantoonbare ervaring in het bewaken van de aspecten tijd, geld en kwaliteit tijdens het ontwerpen en uitwerken van projecten Aantoonbare ervaring in het deelnemen aan projectteams, bouwvergaderingen en werkbesprekingen, notuleren, schrijven van verslagen en opstellen van rapporten Arbeidsvoorwaarden: Dienstverband: conform de CAO voor de architectenbranche Pensioenregeling: via pensioenfonds architectenbureaus Fulltime dienstverband: 40 uur op basis van 5 werkdagen Kantoorlocatie: Bussumse Watertoren Salariëring: inschaling afhankelijk van werkervaring Diverse doorgroeimogelijkheden afhankelijk van ontwikkelingen Reiskostenvergoeding: in overleg Start dienstverband: in overleg, bij voorkeur op korte termijn U kunt uw sollicitatie inclusief CV en portfolio tot 15 mei uitsluitend versturen naar info@vocus.nl Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.
 
 
 
TWA architecten / Burdaard
TWA architecten zoekt een ervaren ArchiCad (BIM) modelleur met affiniteit voor architectuur. Wij vragen: - minimaal stage of opleidingservaring met ArchiCad modelleren - afgeronde HBO bouwkunde - kennis van bouwregels en wetgeving - wonend op reële reisafstand van Burdaard Wij bieden: - 0,8 of 1,0 fte - voorwaarden en salaris volgens cao - een prachtige werkplek in het noorden van het land Kijk voor meer informatie over TWA op onze website www.TWA-architecten.nl Contactpersoon: de heer Tsjamme Overal, 0519-241550 | overal@twa-architecten.nl. Sollicitaties uiterlijk 15 mei 2016.
 
 
G-Star Raw C.V. / Amsterdam
Job description The Interiors Department is responsible for the design, coordination and supervision of new Monobrand stores, Shop-in-Shops, Outlets, Offices and Showrooms worldwide.. These projects have been initiated by G-Star and/or by partners of G-Star. For this department we are looking for a Project Manager. Tasks and Responsibilities • coordinate all stages of construction and renovation projects in and outside the Netherlands • financial planning and budget monitoring • request offers, submit tenders and order goods • maintain contacts with local project managers, architects, suppliers, construction supervisors and departments within G-Star • monitor the G-Star concept throughout the process • report to internal and external clients Profile • Bachelor’s degree in Architecture and Construction Engineering or equivalent education • 3-5 years of experience in supervising national and international construction and renovation projects • excellent coordination skills • good communication skills • fluent in English (written and spoken) French is preferred • willingness to travel abroad
 
 
 
G-Star Raw C.V. / Amsterdam
Job description G-Star RAW is a Dutch denim brand, unique in that all creative capacity is done in-house: clothing, marketing, architecture, retail concept, product, graphic and set design. The innovative, functional and 3D character of G-Star RAW places product and interior design at the heart of the brand. The Interiors Department is responsible for the design, draft work and project management of all Monobrand stores, Shop-in-Shops, Outlets, Offices and Showrooms worldwide. These building projects have been initiated by G-Star and/or by partners of G-Star. For this department we are looking for a pro-active and talented Junior Architect. We are offering a role within a strong and ambitious global brand in a young multi-disciplinary team that has a strong focus on architecture and design. You work closely together with the Project Managers and other departments within G-Star such as Retail and Channel Marketing. Tasks and Responsibilities • independently carry out the design and draughting activities for Interior design projects under de supervision of a coordinator • assist the senior architects in larger projects by presentations and making 3D models • keeping the libraries up-to-date (reference images, cut outs / templates and artworks) • preparing presentations, booklets and manuals for different project types Profile • Bachelor’s degree in Architecture and/or Construction Engineering or equivalent education • good feeling for aesthetics, detailing, interior design and fashion • strong presentation skills • enthusiastic and flexible team player • knowledge of Autodesk Revit, AutoCAD, InDesign, Photoshop, Illustrator and Microsoft Office • fluent in English (written and spoken), French is preferred
 
 
G-Star Raw C.V. / Amsterdam
Job description The Interiors Department is responsible for the design, draftwork and project management of all Monobrand stores, Shop-in-Shops, Outlets, Offices and Showrooms worldwide. These building projects have been initiated by G-Star and/or by partners of G-Star. For this department we are looking for an Autodesk Revit Specialist. You are an enthusiastic team player, willing and able to bring the use of Revit within the Interiors department to a higher level. You develop solutions on different scales that are feasible for the different project types and team members. When implementing new ways of working you are thinking ahead and keeping the efficiency of the department in mind. Next to that you make sure that all existing tools are maintained and up-to-date. You have a strong sense of what is needed for the future. We are offering a role within a strong and ambitious global brand in a young multi-disciplinary team that has a strong focus on architecture and design. Tasks and Responsibilities • developing and coordinating Revit standards and solutions within the Interiors architect team • maintaining and improving the Revit family library and the Revit templates with all G-Star furniture for the different concept- and project levels • bringing 3D images and movies created in Revit to a higher level in a fast and easy way • coordinating knowledge sharing with our external parties and licensees / distributors • maintain contacts and cooperation with Project managers and / or other departments within G-Star • translating new features into well understandable tutorials and tools (in English) • report to a senior architect and the team coordinator • organize evaluation processes regarding Revit Tools and advise the team coordinator and/or senior design team on next steps * The Revit Specialist role will be combined with a responsibility for the department planning and design and/or draft work for Interiors projects depending on the profile of the applicant. Profile • Bachelor/Master degree in Architecture and/or Construction Engineering or equivalent education • at least two years of experience in supervising Revit systems within an architectural department or office • expert knowledge of Autodesk Revit • knowledge of the Adobe CS5 package, Microsoft Office and Microsoft Project • a good feeling for aesthetics, detailing and interior design • ability to see the bigger picture and feasibility of solutions in order to advise on strategy • ability to work independently and meet your own deadlines • enthusiastic and flexible team player • excellent communication and presentation skills. • fluent in English (written and spoken)
 
 
 
ZZDP architecten / Amsterdam
Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een ervaren Revit modelleur als versterking voor ons bouwkundige team. Heb je architectonische gevoel voor het bouwkundige detail, ben je communicatief sterk en heb je gedegen ervaring met Revit dan zijn we op zoek naar jou. Als modelleur ga je binnen een projectteam aan de slag om een ontwerp bouwkundig te ontwikkelen vanaf Voorontwerp t/m Uitvoeringsgereed ontwerp. Oog voor detail en creativiteit in het vinden van bouwkundige oplossingen is hierin een vereiste. Door intensieve communicatie met de architect, je overige teamleden en externe partijen bereik je de beste resultaten. Functie-eisen = HBO werk- en denkniveau, affiniteit met de vakgebieden waarin ZZDP actief is = Gedegen ervaring met Revit = Kennis van bouwregelgeving = Een positieve en open instelling = Leergierig Wij bieden je in een platte organisatie de kans je verder te ontwikkelen. Je zal door je collega's uiteraard worden begeleid zodat je snel de bureaustandaarden en denkrichting van ZZDP zal worden bijgebracht. Daarnaast bieden we marktconforme arbeidsvoorwaarden in de mooiste stad van Nederland. Bedrijfsprofiel ZZDP Architecten is een middelgroot architectenbureau met een rijke geschiedenis sinds 1954. Door onze no nonsens visie op projecten en hands-on mentaliteit zijn wij voor veel opdrachtgevers een vaste partner. Wij zijn actief in verschillende vakgebieden zoals nieuwbouw, transformatie en restauratie van kantoren, hotels en woningbouw. Kijk eens op onze website voor meer informatie over onze projecten, www.zzdp.nl Heb je nog vragen of wil je meer informatie, neem dan contact op met Ramon Gianotten per telefoon op nummer 020-6471881 of per mail via rgianotten@zzdp.nl. Interesse? Je sollicitatie kun je richten aan rgianotten@zzdp.nl
 
 
Creatieve Bouwkundige / Research and Development Specialist Duties & responsibilities The key responsibilities of the R&D specialist is to improve the standard of the “next” citizenM hotel. To realize this goal, the R&D specialist will work closely together with the R&D manager as well as with the citizenM partners and suppliers. Duties & responsibilities The key responsibilities of the R&D specialist is to improve the standard of the “next” citizenM hotel. To realize this goal, the R&D specialist will work closely together with the R&D manager as well as with the citizenM partners and suppliers. Main tasks writing specifications for new product and finishes sourcing and testing new/alternative products/finishes collect and compare cost and prepare selection sheets work on the citizenM BIM library and create citizenM standards add new products and solutions to the brand standards write/ create training material/manuals for the design and project teams Required skills drive to innovate and willingness to learn excellent technical scales fluent in English international experience is a benefit 2-5 years experience trained in Office, Adobe and Auto-desk products base knowledge of and strong interest in electrical and mechanical equipment finished bachelor degree building engineering (HBO bouwkunde / werkvoorbereiding) Location This position will be based in citizenM support office in Voorschoten. Company citizenM is a new and innovative lifestyle hotel brand, currently operating 7 hotels in Amsterdam, Rotterdam, London, Glasgow, New York and Paris and there are many more to come. Next to Europe and the USA we will also expand to Asia. The hotels offers affordable luxury for the mobile citizens of the World. Our typical guest is a frequent traveler; contemporary, quality & design-driven, but also cost conscious. citizenM received numerous awards for their groundbreaking new approach of the hospitality industry. Interested? Send you resume & motivation to jobssupportoffice@citizenm.com
 
 
 
De FAME Groep in Zwolle is voor haar ontwerpstudio op zoek naar een talentvolle assistent ontwerper / junior architect om haar ontwerpteam te versterken. De inhoud van de functie betreft zowel ontwerp ondersteuning van de projectarchitect als ondersteuning bieden aan tekenwerk voor de projecttekenaars. Functie eisen: Academisch denk- en werkniveau Architectuuropleiding op universitair niveau Tot 2 jaar ervaring als assistent ontwerper Aantoonbare goede ontwerpkwaliteiten Bouwtechnisch onderlegd Flexibele werkhouding, makkelijk kunnen schakelen Het kunnen werken in teamverband Ervaring in het (zelfstandig) opzetten en uitwerken van voorkomende ontwerptekeningen in verschillende fases van het ontwerpproces Ervaring in het (zelfstandig) opzetten en vormgeven van kwalitatief goede digitale en analoge (ontwerp-) presentaties Goede communicatieve vaardigheden Kennis van en vaardigheid in de volgende programma’s: Revit Building Design Software Photoshop/Indesign Sketchup De selectieprocedure zal worden gehouden in de vorm van een pitch met eventueel aanvullende gesprekken. De pitch alsmede de aanvullende gesprekken zullen op één dag plaatsvinden. Geïnteresseerd? Stuur je sollicitatiebrief, cv en portfolio voor 15 april 2016 per mail of post naar: FAME Groep T.a.v. Elise Wieland Postbus 674 8000 AR ZWOLLE email: ewieland@famegroep.nl
 
 
KAW wil onze leefomgeving verbeteren, bereikbaar maken en houden en voor toekomstige generaties veilig stellen. Architectuur is een complex vak waarbij allerlei verschillende, vaak tegengestelde belangen samenkomen in een geloofwaardig ontwerp. Creativiteit is niet alleen het maken van mooie tekeningen, maar is als vaardigheid van wezenlijk belang in de bouwkundige uitwerking, het leiden van het proces en de communicatie met alle betrokkenen. KAW zoekt ter versterking van haar ontwerpteam een projectarchitect die voorop wil lopen in de vernieuwing van stad, wijk en dorp. Een projectarchitect bij KAW wordt warm van: • het maken en houden van steengoede selectiepresentaties • het versterken en verder uitbreiden van een relevant netwerk in Noord-Nederland • het DNA van KAW • innoveren in de zorg, het onderwijs en de woningbouw We hebben een voorkeur voor iemand met een ruime ervaring, maar netwerk, uitstraling, persoonlijkheid, kennis en overtuigingskracht is waar we voor gaan. In ruil daarvoor biedt KAW het volgende aan: • Enthousiaste werkomgeving in een open en platte organisatie bij KAW • Vrijheid in werken en denken • Functie voor minimaal vier dagen in de week • Salaris afhankelijk van ervaring en profiel • Startdatum: z.s.m. Geïnteresseerd? Ben jij de projectarchitect die ons ontwerpteam verbreding, versterking en nog meer marktkracht kan geven? Mail dan je sollicitatiebrief, je CV en wat van je grafische werk voor 1 mei naar personeelszaken@kaw.nl, t.a.v. mevr. M. Cnossen, P&O manager KAW. Wil je eerst nog meer informatie hebben over deze vacature, dat kan natuurlijk ook. Neem dan contact op met Suzan Wierenga, 06 55 748 595.
 
 
 
UNStudio / Amsterdam
For the Amsterdam office we encourage experienced All-Round Architects to apply, as we are looking for exceptional talent to support our team. We expect: - 4+ years of experience as Architect within an internationally renowned office - Experience in leading a design team and in coordinating consultants - Excellent aesthetic sensibilities and outstanding design skills - Fresh ideas - Proactive attitude and high level of motivation with a continuous desire to learn - Good technical skills and sensibilities - Team player attitude - Experience in 3D Modelling in Rhinoceros is a big plus - Experience with Revit software is a big plus - English language skills (speaking, reading, writing) are a must - Willingness to travel abroad for business trips Working conditions and salary according to the Dutch CAO (collective agreement on working conditions). Applications consisting of C.V. and portfolio can be sent digitally (pdf, max. 10MB) to Sandra Velzeboer HR@UNStudio.com
 
 
EGM architecten bv / Dordrecht
EGM architecten is een van de grootste architectenbureaus van Nederland. In ons bureau in Dordrecht werken zo’n 120 professionals aan uiteenlopende opdrachten in bijna alle sectoren. Van gezondheidszorg tot zakelijk vastgoed. Van kleinschalig tot zeer complex en van structuurplannen tot interieuropdrachten. Als veelzijdig full-service bureau levert EGM alle diensten rond ontwerp, bouwvoorbereiding en uitvoering. EGM benadert de markt vanuit verschillende labels: EGM architecten, EGM adviseurs en Powered by EGM zijn de bekendste. Het bureau is eigendom van 9 partners, het bestaat uit twee architectuurgroepen, een adviseurs groep en een staforganisatie. EGM wordt aangestuurd vanuit een directieteam. Vanwege het vertrek van de huidige manager bedrijfsvoering en voor de continuering van de bedrijfskundige input in de aansturing van ons kantoor zijn wij op zoek naar een jonge, stevige academicus als: Manager Bedrijfsvoering JIJ BENT ... een jonge ambitieuze bedrijfskundige met een passie voor de bedrijfsvoering en aansturing van professionele organisaties. Je voelt je senang bij een breed takenpakket dat loopt van strategie tot operatie; van de verantwoordelijkheid voor een goede beleidscyclus tot het beheer van de facilitaire contracten; van het in de lucht houden van ons ISO- kwaliteitssysteem tot het zijn van een soort huisbaas voor de onderhuurders van ons kantoor. Als lid van het directieteam met de portefeuille bedrijfsvoering ben je de schakel tussen de directie en de stafafdelingen. Als voorzitter van het managementteam zorg je samen met de twee groepscoördinatoren voor een goede uitvoering van beleidsafspraken. JIJ HEBT ... Een academisch werk- en denkniveau met een bedrijfskundige achtergrond, bijvoorbeeld bestuurskunde of BMG en minimaal 5 jaar werkervaring als leidinggevende (in project of lijn) in een professionele organisatie, zoals ziekenhuis, advocatenkantoor of architectenbureau. Je hebt affiniteit met architectuur en architecten en je hebt gevoel bij de projecten die ze doen. Je hebt het vermogen het beleid vorm te geven en uit te dragen. Je bent een denker en een doener. Je hebt een scherp oog voor menselijke verhoudingen en weet positie te kiezen tussen partners, directie, groepsleiding en medewerkers en bent benaderbaar en aanspreekbaar voor iedereen. Je bedrijfskundige kennis wordt gebruikt als spiegel in de besluitvorming. Je bent geen haantje, maar eerder het oliemannetje van de organisatie; daadkrachtig maar ook dienstbaar. WIJ BIEDEN ... Een fantastische baan met veel mogelijkheden om deze aan de hand van je profiel en ervaring zelf in te kleuren; een stimulerende omgeving waarin je in korte tijd kennis maakt met de hele scope van EGM architecten. We hanteren de CAO voor architectenbureaus en kennen daarnaast een aantrekkelijk aanvullende voorwaardenpakket. Kijk eens op www.egm.nl voor meer informatie over ons en onze projecten. Een uitgebreidere taakomschrijving is op verzoek te verkrijgen. Als je dit wilt of als je meer wilt weten over de functie kun je contact opnemen met de huidige manager bedrijfsvoering Arjan van den Boom via 078 6330 694. BEN JE GEÏNTERESSEERD? Dan zijn wij benieuwd naar jou, je CV en motivatie en maken we graag kennis met je. Reageer voor 15 april 2016. Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure. Stuur je CV en motivatie naar hr@egm.nl of reageer via de website.
 
 
 
studioschaeffer architecten / Den Haag
Studioschaeffer Architecten BNA is a medium sized office in the Hague. We operate in a wide range of projects, with a focus on renovation of dwellings, but also office buildings, monuments, public space and study projects. We’re looking for enthusiast students that are willing to learn. We’re offering a place as a team member. As an intern at Studioschaeffer Architecten BNA, you will work on a variety of projects. And of course: we will teach you Revit in the first weeks of your internship! Please contact us for more information on: vacancy@studioschaeffer.nl
 
 
Wil jij aansprekende en prikkelende gebouwen ontwerpen? Wil je dat graag zelfstandig kunnen doen? Heb je ambities en werk je graag in een dynamische werkomgeving? Dan is MIX architectuur op zoek naar jou! Onze opdrachtenportefeuille groeit snel en daarom zijn we op zoek naar een ervaren projectarchitect. Wie zijn we? MIX architectuur is een middelgroot architectenbureau dat is gevestigd in Ede. Wij werken dagelijks met veel enthousiasme aan architectuuropdrachten op het gebied van wonen, werken en winkelen. Bij het ontwerpen laten wij ons inspireren door de locatie en de wensen van de gebruiker. Onze architectuur is krachtig, helder, toegankelijk en tegelijkertijd specifiek. Hoe werken we? MIX architectuur is een compacte organisatie van 12 gedreven en gepassioneerde mensen met veel persoonlijke kennis, kwaliteit en ervaring. Wij werken gezamenlijk in één ruimte en hebben een platte organisatie. Ons bureau is een full service architectenbureau, onze werkzaamheden beslaan het gehele traject van het concept tot aan de oplevering. Wie zoeken we? Wij zoeken een ervaren projectarchitect met 5-10 jaar werkervaring in de woningbouw. Deze ervaring strekt zich uit van een particuliere woning tot grootschalige projecten. Je bezit het vermogen om snel inspirerende concepten te maken. Verder ben je stressbestendig en kun je snel schakelen tussen verschillende projecten en fases. Jouw werkzaamheden bestaan uit het zelfstandig opstellen van concepten en deze uitwerken tot een voorlopig ontwerp. Daarna begeleid je deze projecten esthetisch tijdens de technische uitwerking en de bouw. Wat vragen we? Als architect ben je esthetisch fijngevoelig en heb je een abstract en creatief denkvermogen. Jouw ontwerpfilosofie sluit aan bij onze architectuuropvatting en je bezit de vaardigheid om van concept tot detail door te denken. Bij elke opgave voel je de constante ambitie om het maximale eruit te halen. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent oplossingsgericht met een positieve grondhouding. Je hebt een afgeronde universitaire opleiding architectuur of academie van bouwkunst. Tevens ben je expert in het werken met SketchUp, AutoCAD, Adobe Photoshop en Adobe InDesign. Wij vragen een goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift. Wat bieden we? Een interessante en uitdagende werkomgeving binnen een team van zeer ervaren professionals. Wij zijn op zoek naar een uitbreiding van ons team voor de lange termijn. Heb je belangstelling voor deze vacature? Stuur dan je motivatiebrief, cv en portfolio vóór 1 mei 2016 naar info@mix-architectuur.nl. Kijk voor meer informatie over wat wij doen op onze website www.mix-architectuur.nl. Voor vragen over deze vacature kun je mailen of bellen met Reinier Ubels of Jorrit Blom (0318-648950)
 
 
 
Van Pelt architecten bv / Cromvoirt
Vanuit onze vestiging in Cromvoirt werken wij voor onze opdrachtgevers aan tot de verbeelding sprekende projecten in binnen- en buitenland. De lijst met projecten illustreert zowel de breedte als de diepte van ons bureau. We ontwerpen aantrekkelijke woningen, zowel in de particuliere als in de gesubsidieerde sector. We voeren aansprekende renovatieprojecten uit die verleden en heden op intelligente wijze aan elkaar koppelen. Projecten met een publieke functie hebben zich in de portfolio van Van Pelt architecten ontwikkeld tot een specialisme. De architectonische en stedenbouwkundige uitdaging kan ons niet groot genoeg zijn. We hebben op korte termijn plaats voor een enthousiaste, amitieuze en talentvolle bouwkundig tekenaar. In deze functie werk je onder aansturing van een van onze architecten of ontwerpers aan diverse projecten en bied je ondersteuning bij tekenwerkzaamheden in alle fases van een project. Tot de werkzaamheden behoren: het opzetten en uitwerken van BIM-modellen, het opzetten van detaillering, het controleren van productietekeningen en afstemming / overleg met adviseurs, aannemers en leveranciers. We zijn op zoek naar iemand met: een afgeronde HBO-opleiding bouwkunde; ervaring met het tekenen in Autocad; ervaring met Sketch-Up/ V-ray goede basiskennis en beheersing van Revit; goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; goede communicatieve vaardigheden; eigen inbreng, accuratesse en de ambitie om door te groeien; affiniteit met architectuur. affiniteit met automatisering is een pre We bieden: Een uitdagende functie in een dynamisch werkomgeving met veel vrijheid en verantwoording. Arbeidsvoorwaarden en beloning conform cao architectenbureaus. Heb je interesse, stuur dan je motivatie en portfolio (digitaal als pdf) uiterlijk 8 april 2016 naar info@vpaa.nl.
 
Partners



Volledige site Mobiele site
Volg ons op
2001-2016 Architectenweb BV   voorwaarden | disclaimer | sitemap