categorie

beschikbare filtersintermediars Geen intermediars provincie Limburg (2) Noord-Brabant (3) Noord-Holland (11) Utrecht (2) Zuid-Holland (13) uren per week full time (16) 32 uur p/w (1) < 32 uur p/w (3) 32-40 uur p/w (11) ervaring niet noodzakelijk (9) 1 tot 2 jaar (7) 2 tot 5 jaar (10) 5 jaar of meer (5) opleidingsniveau MBO (3) HBO (8) Universitair (5) MBO-HBO (1) HBO-Universitair (11) WO (3)
30 vacatures
 
 
VOCUS architecten bna / Bussum
www.vocus.nl Profiel: -Circa 2 jaar aantoonbare ervaring met fulltime BIM-tekenen (Archicad/Revit) -Circa 3 jaar werkervaring als assistent ontwerper op een architectenbureau -Goede ontwerpvaardigheden, technische bagage en kennis van bouwregelgeving -Projectmatige ervaring op het gebied van o.a. retail- en woningbouw -Ervaring met Arkey is een pré -Spaanstalig en Engelstalig is een pré -In bezit van rijbewijs -Stressbestendig, accuraat en snelle denker -Teamspeler en goede communicatieve vaardigheden -Ingeschreven in het architectenregister -Opleiding: Technische Universiteit (in binnen of buitenland) Arbeidsvoorwaarden: -Dienstverband: conform de CAO voor de architectenbranche -Pensioenregeling: via pensioenfonds architectenbureaus -Fulltime dienstverband -Kantoorlocatie: Bussumse Watertoren, uitgeroepen tot duurzaamste kantoorgebouw van Nederland -Salariëring: schaal G-H , inschaling afhankelijk van werkervaring -Diverse doorgroeimogelijkheden afhankelijk van ontwikkelingen -Reiskostenvergoeding: in overleg -Start dienstverband: in overleg, bij voorkeur op korte termijn U kunt uw sollicitatie tot 2 mei versturen naar info@vocus.nl Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Sinds de oprichting in 1999 door architect/eigenaar Bob Custers (1968) is VOCUS architecten bna uitgegroeid tot een architectenbureau met opdrachten door heel Nederland. Naast de expertise op het gebied van duurzaam bouwen wordt VOCUS gevraagd vanwege ervaring en aanpak op het gebied van herbestemming, retail, woning-, utiliteits- en scholenbouw, binnenstedelijk bouwen en projecten in het landelijk gebied. Het bureau groeit op dit moment sterk in de sectoren retail en woningbouw (met name seniorenhuisvesting) VOCUS heeft een vast team met medewerkers functionerend op academisch en HBO-niveau. Onze mensen zijn echte teamspelers: resultaatgericht en gedreven door vakmanschap. Door goed samenwerken zijn we in staat in korte tijd toonaangevende ontwerpen te realiseren. Het team werkt zowel in 2D als 3D (BIM). Het maken van een goed gebouw staat voorop en wij hanteren het principe dat een tekening of model ten dienste staat van het gebouwde resultaat en niet omgekeerd. Het bureau is gevestigd in de Bussumse Watertoren. Architectuur tot stand brengen is een vak en vraagt en grote inzet en overgave van de ontwerper om belangen te wegen, mensen te verbinden en ruimtelijke oplossingen te vinden voor een vraagstuk. Onze kracht is innovatie om te zetten in realisatie. Daarbij voelen we een sterke verantwoordelijkheid om betekenis te geven aan architectuur voor de samenleving. Onze missie is het realiseren van ‘schone’ gebouwen: zorgvuldig en duurzaam ingepast in de omgeving en van een schoonheid die de omgeving verrijkt en omarmt. www.vocus.nl
 
 
 
VOCUS architecten bna / Bussum
www.vocus.nl Profiel: -Circa 2 à 3 jaar aantoonbare ervaring met fulltime BIM-tekenen (Archicad/Revit) -Circa 5 à 10 jaar werkervaring als technisch ontwerper op een architecten- of tekenbureau -Goede technische bagage en kennis van bouwregelgeving -Projectmatige ervaring op het gebied van o.a. retail- en woningbouw -Ervaring met Arkey is een pré -Stressbestendig, accuraat en snelle denker -Teamspeler en goede communicatieve vaardigheden -Minimaal HBO-opleiding eventueel aangevuld met cursussen Arbeidsvoorwaarden: -Dienstverband: conform de CAO voor de architectenbranche -Pensioenregeling: via pensioenfonds architectenbureaus -Fulltime dienstverband -Kantoorlocatie: Bussumse Watertoren, uitgeroepen tot duurzaamste kantoorgebouw van Nederland -Salariëring: schaal J , inschaling afhankelijk van werkervaring -Diverse doorgroeimogelijkheden afhankelijk van ontwikkelingen -Reiskostenvergoeding: in overleg -Start dienstverband: in overleg, bij voorkeur op korte termijn U kunt uw sollicitatie tot 2 mei 2014 versturen naar info@vocus.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Sinds de oprichting in 1999 door architect/eigenaar Bob Custers (1968) is VOCUS architecten bna uitgegroeid tot een architectenbureau met opdrachten door heel Nederland. Naast de expertise op het gebied van duurzaam bouwen wordt VOCUS gevraagd vanwege ervaring en aanpak op het gebied van herbestemming, retail, woning-, utiliteits- en scholenbouw, binnenstedelijk bouwen en projecten in het landelijk gebied. Het bureau groeit op dit moment sterk in de sectoren retail en woningbouw (met name seniorenhuisvesting) VOCUS heeft een vast team met medewerkers functionerend op academisch en HBO-niveau. Onze mensen zijn echte teamspelers: resultaatgericht en gedreven door vakmanschap. Door goed samenwerken zijn we in staat in korte tijd toonaangevende ontwerpen te realiseren. Het team werkt zowel in 2D als 3D (BIM). Het maken van een goed gebouw staat voorop en wij hanteren het principe dat een tekening of model ten dienste staat van het gebouwde resultaat en niet omgekeerd. Het bureau is gevestigd in de Bussumse Watertoren. Architectuur tot stand brengen is een vak en vraagt en grote inzet en overgave van de ontwerper om belangen te wegen, mensen te verbinden en ruimtelijke oplossingen te vinden voor een vraagstuk. Onze kracht is innovatie om te zetten in realisatie. Daarbij voelen we een sterke verantwoordelijkheid om betekenis te geven aan architectuur voor de samenleving. Onze missie is het realiseren van ‘schone’ gebouwen: zorgvuldig en duurzaam ingepast in de omgeving en van een schoonheid die de omgeving verrijkt en omarmt. www.vocus.nl
 
 
Broekbakema is een full-service architectenbureau dat mens en maatschappij verbindt in aansprekende architectuur. Als architecten zijn we in staat om een zinvolle, toekomstbestendige leefomgeving vorm te geven. Dat doen wij door onze fraaie traditie en ons vakmanschap te combineren met duurzame innovaties, met hoogstaande ontwerpen als de Energy Academy Europe tot gevolg. We werken aan een breed scala van projecten, van masterplannen en nieuwbouw tot herbestemmingen en interieur. Ons bureau is opgericht in 1910 en gevestigd in de befaamde Van Nellefabriek in Rotterdam, ontworpen door de grondleggers van ons bureau, Brinkman en Van der Vlugt. De voormalige aanvoerloodsen voor koffie en thee hebben we getransformeerd tot een prettige werkruimte voor onze medewerkers. Daarmee treden we letterlijk in de voetsporen van onze oprichters. Door hen, door Van den Broek en Bakema en door de latere generaties architecten zijn een groot aantal gerenommeerde gebouwen gerealiseerd, waaronder de aula van de TU in Delft, De Kuip, Gebouw X, Green Living City en de Van Nellefabriek die onlangs genomineerd is voor de Unesco Werelderfgoedlijst. Broekbakema wordt geleid door een betrokken directie met architect-directeuren die middenin de projecten staan. Voor elk project wordt een team gevormd van medewerkers waarbij traditionele rolverdelingen vaak worden doorbroken, van iedereen wordt een grote mate van flexibiliteit, betrokkenheid en inbreng verwacht. Ook onze bedrijfsvoering hebben we flexibel ingericht, vooroplopend in het gebruik van moderne en duurzame technieken. Elk project voeren we uit in 3D waarbij we zoveel mogelijk het BIM proces met onze ontwerppartners voeren. Ook neemt in elk project duurzaamheid al vanaf de eerste ontwerpschetsen een belangrijke plaats in. Ter versterking van ons team zijn we op korte termijn op zoek naar nieuw talent in de vorm van een ervaren assistent ontwerper (m/v). WIJ VRAGEN Onze ideale kandidate of kandidaat bezit de volgende eigenschappen: Je hebt laten zien talent en gevoel voor ontwerpen te hebben en bent in staat verantwoordelijkheid te dragen in projecten. Je hebt al een paar jaar ervaring in een professioneel architectenbureau. Je bent bouwkundig onderlegd of bereid je te bekwamen in de technische uitwerking van het ontwerp. Ervaring met 3D modelleren is vereist, ervaring met Autodesk Revit is een grote pré. We verwachten dat je indien nodig jezelf Revit binnen een paar weken eigen maakt. Je hebt goede communicatieve vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. Voor de projecten die we op het oog hebben is dit vereist. Je bent op heel korte termijn beschikbaar. WIJ BIEDEN Een aantal uitdagende projecten om direct vol aan de slag te gaan waarbij je snel veel verantwoordelijkheid krijgt. Een team waarin we elkaar helpen en samen met onze klanten mooie resultaten bereiken. Een fantastische werkomgeving met mooi uitzicht op de Schie in de monumentale Van Nellefabriek. SOLLICITATIEPROCEDURE Aanmelden is mogelijk door je motivatie, CV en portfolio in 1 pdf van maximaal 8 MB op te sturen naar resumes@broekbakema.nl.
 
 
 
Thijs Meijer Makelaardij B.V. / Rotterdam
Thijs Meijer Makelaardij is op zoek naar creatief en bevlogen duizendpoot om complete woning presentaties te maken. Vereist is ervaring met illustrator en floorplanner, woningfotografie en het maken van presentatieteksten. Ben je woonachtig in Rotterdam en op freelance basis beschikbaar, neem contact met ons op.
 
 
The AUDE unit (Architectural and Urban Design and Engineering) is one of the four units making up the Department of the Built Environment. The unit consists of four chairs namely, the chair of Architectural Design and Engineering (ADE), Urbanism and Urban Architecture (UUA), Rational Architecture (RA) and Architectural History and Theory (AHT). Spatial design is both the raison d’être of the unit as a whole as well as the binding force between the chairs. Within the totality of ambitions nursed by the AUDE unit as a whole, the AHT chair focuses on the exploration of architectural history, theory, philosophy and heritage studies. In the daily practice of teaching and research there is a self-evident interplay between these disciplines. With regard to the central place given to design within the AUDE unit, the AHT chair takes on both a supportive and critical role. Through a process of reflection it seeks a discursive approach to design. As far as teaching is concerned AHT contributes to curricular subjects as well as to seminars and design studio. The research program of the chair has been accommodated within the Living Cities research program of the unit and pursues both fundamental scholarship as well as societal valorisation. A critical and autonomous role for research is encouraged while the chair aspires to involve itself with the public debate at the same time. Research is conducted within the academic circuits while public debate is a fitting podium for its valorisation. It is for this reason that architectural criticism is seen as one of the core activities of the AHT chair. Responsibilities: The assistant professor is an academically trained architectural historian. He/she will contribute both to the teaching, the research and the organisation of the AHT chair and the AUDE Unit. As far as teaching is concerned the successful candidate will take on curricular subjects but also participate in design studio during the bachelor and master phases of the curriculum. The candidate will be expected to evaluate and renew parts of the curriculum. With regard to research the successful candidate will be expected to initiate and contribute to the chair’s ambitions with regard to research with a special focus on the reciprocity between historical research and contemporary spatial design. The assistant professor may be invited to participate in the various deliberative bodies of the unit, the faculty and the university. Job requirements The successful candidate: - Has a degree in architectural history; - Has completed a PhD in a subject that is relevant to this function; - Has experience in teaching and research; - Has experience in the acquisition of research projects and the requisite means to execute them; - Has demonstrable educational skills; - Participates in a relevant academic and societal network, preferably on an international level; - Is a team-player; - Has adequate communication skills, both in the spoken and the written word; - Speaks and writes English fluently. Conditions of employment We offer: - A challenging job in a dynamic and ambitious university and a stimulating research environment; - A 0.8 – 1.0 fte employment, in accordance with the Collective Labour Agreement for Dutch Universities; - A salary based on the rank of assistant professor plus 8% holiday allowance and 8.3% end-of-year allowance; - Support with your professional and personal development; - An attractive package of fringe benefits (e.g. child care, parental leave packages, excellent sports facilities); - Assistance in finding accommodation (for foreign employees); - Candidates starting at the assistant professorship level are offered a tenure-track position, with after 4 years the possibility of a permanent contract. Information and application More information about this position can be obtained from: Prof.dr. B.J.F. Colenbrander (Chair AHT Group), reachable by the secretariat: phone +31.40.2474031, e-mail: n.smeets@tue.nl. For more general information please contact: drs. M.A.J. Hendriks-Roefs, HR-Advisor, phone +31.40.2473946 e-mail: m.a.j.hendriks.roefs@tue.nl. If you are interested, we invite you to apply before 28 April 2014 online by using the button ‘apply now’ at the top of this page. The application must include a motivation letter, a curriculum vitae and a list of publications. (5 max. 5 x 2 mb) Please don’t send your application by e-mail. The TU/e strives towards a diversified workforce at all function levels. Part of this endeavor is to appoint more talented women to scientific positions. Original link of this vacancy on the website of TU/e.
 
 
 
TU Eindhoven / Eindhoven
The AUDE unit (Architectural and Urban Design and Engineering) is one of the four units making up the Department of the Built Environment. The unit consists of four chairs namely, the chair of Architectural Design and Engineering (ADE), Urbanism and Urban Architecture (UUA), Rational Architecture (RA) and Architectural History and Theory (AHT). Spatial design is both the raison d’être of the unit as a whole as well as the binding force between the chairs. Within the totality of ambitions nursed by the AUDE unit as a whole the ADE chair focuses on teaching and research with reference to the design, production and engineering of the built object. The creative tension between technical and artistic ends forms a vital impulse in architectural design, determining the expression of detail, material and structure. At the same time the resultant form of the building is hardly autonomous, it is to a large extent determined by the constructive properties, the functional requirements and scenographic possibilities of the program. An important focus within the chair is the development of teaching and research programs specifically concerned with the making of architecture. Spatial design forms the mainstay of architectural research; at the same time the act of designing itself forms an analytical means for research; research by design thus becomes an effective tool in the exploration, evaluation and interpretation of the spatial event. The systematic exploration of the methodological scope of research by design constitutes a cherished ambition of the chair. If detailing and materialisation form the basic focus of the ADE chair, its actual priorities are to place these interests within the urgent concerns of sustainable design, autarky and the innovation of building systems which anticipate upon future technological developments and their influence upon the built environment. Responsibilities: The assistant professor will contribute both to the teaching, the research and the organisation of the ADE chair and the AUDE Unit. As far as teaching is concerned the successful candidate will take on curricular subjects but also participate in design studio during the bachelor and master phases of the curriculum. The candidate will be expected to evaluate and renew parts of the curriculum. With regard to research the successful candidate will be expected to initiate and contribute to the chair’s ambitions with regard to research with a special focus on the academic exploration of research by design and the engineering of the built environment. The research activities will be subsumed under the research program of the Unit called “Living Cities”. The assistant professor may be invited to participate in the various deliberative bodies of the unit, the faculty and the university. Job requirements The successful candidate: - Has a graduate degree in architecture; - Has completed a PhD in a subject that is relevant to this function; - Has practical experience within the field of architectural design; - Has a clearly articulated view of the meaning of architectural design within both a professional and an academic context; - Has a demonstrable interest in the reciprocity of technology and design; - Has demonstrable educational skills; - Participates in a relevant academic and societal network, preferably on an international level; - Is a team-player; - Has adequate communication skills, both in the spoken and the written word; - Speaks and writes English fluently. Conditions of employment We offer: - A challenging job in a dynamic and ambitious university and a stimulating research environment; - A 0.8 – 1.0 fte employment, in accordance with the Collective Labour Agreement for Dutch Universities; - A salary based on the rank of assistant professor plus 8% holiday allowance and 8.3% end-of-year allowance; - Support with your professional and personal development; - An attractive package of fringe benefits (e.g. child care, parental leave packages, excellent sports facilities); - Assistance in finding accommodation (for foreign employees); - Candidates starting at the assistant professorship level are offered a tenure-track position, with after 4 years the possibility of a permanent contract. Information and application More information about this position can be obtained from: Prof.ir. J.D. Bekkering (Chair ADE Group), phone +31.40.2472660, e-mail: j.d.bekkering@tue.nl. For more general information please contact: drs. M.A.J. Hendriks-Roefs, HR-Advisor, phone +31.40.2473946 e-mail: m.a.j.hendriks.roefs@tue.nl. If you are interested, we invite you to apply before 28 April 2014 online by using the button ‘apply now’ at the top of this page. The application must include a motivation letter, a curriculum vitae and a list of publications. (Max. 5 x 2 mb) Please don’t send your application by e-mail. The TU/e strives towards a diversified workforce at all function levels. Part of this endeavor is to appoint more talented women to scientific positions. Original link of this vacancy on the website of TU/e.
 
 
Wildenberg interieur >> archit... / Leusden
Deze plek is bestemd voor een student HBO richting interieur architectuur. Aandachtpunten zijn: inmeten en tekenen van plattegronden, wandaanzichten, in perspectief en in 3D. Ontwerpen op jouw kennis- en kunde niveau. je maakt technische tekeningen o.a. voor het aanvragen van bouwvergunningen daarom heb je een bouwkundige achtergrond nodig. Je onderhoudt contact met klanten, leveranciers en je gaat op bouwbezoek.
 
 
 
Aldus bouwinnovatie / Amsterdam
Wij zijn Aldus bouwinnovatie: creatief en strategisch ingenieursbureau, gerenommeerd en uniek sinds 1997 gericht op succesvol realiseren van innovatieve producten en duurzame gebouwen klein team van eigenwijze specialisten we werken voor toeleveranciers, architecten, aannemers en (semi) overheidsinstellingen ondersteunen hen bij strategische keuzes, productontwikkeling en duurzaamheidvraagstukken hebben een hele stimulerende werkomgeving in Amsterdam (IJburg) hechten aan het nieuwe werken, met veel vertrouwen en verantwoordelijkheid zijn volledig Apple minded, en onderhouden een ambitieuze sfeer van lol en aanpakken zie www.aldus.nl voor meer informatie en projectreferenties delen ons kantoor en onze ambities met Stichting Living Daylights, zie www.livingdaylights.nl Wie zoeken wij? een stagiair duurzame bouwinnovator die ons ondersteunt bij het verduurzamen van de gebouwde omgeving Ben jij? een zelfstandig projectmedewerker die probleemstellingen op creatieve en analytische wijze oplost communicatief zeer sterk, in zowel woord als geschrift en integrator van duurzaamheid op product- en gebouwniveau Wil jij? jezelf verdiepen in de kansen en belemmeringen van biobased bouwen beantwoorden van diversiteit aan vraagstellingen op gebied van duurzaamheid en innovatie creatieve oplossingen ontwerpen, ontwikkelen en toetsen adviesrapportages en presentaties opstellen Zoals bijvoorbeeld? een onderzoek naar biobased belemmeringen in de bouwregelving uitvoeren een methodiek voor inventarisatie van renovatiemogelijkheden voor bestaande scholen ontwikkelen duurzaamheidsmaatregelen voor een nieuwbouwproject verzinnen en onderbouwen een App voor energiebesparing ontwikkelen Wat verwachten we nog meer van je? kennis vergaren en verspreiden ideeën aandragen het Aldus team inspireren en verrassen Waarover moet je beschikken? Opleiding TU/ HBO: Bouwtechnologie Productontwikkeling Innovatiemanagement Werkervaring niet vereist Affiniteit met (en kennis van) architectuur Goede en actuele bouwfysische en installatietechnische kennis Ervaring met programma’s zoals Autocad of Sketch-up, Photoshop, Indesign en Keynote Perfecte beheersing van Nederlandse en Engelse taal Welk karakter past daarbij? Nieuwsgierig; willen weten, info verzamelen, geen genoegen met iets half begrijpen Creatief; out of the box denken en gemakkelijk ideeën genereren Analytisch; hoofdzaken van bijzaken scheiden, verbanden leggen, kritisch onderzoeken Eigenwijs; eigen mening hebben en durven inbrengen Bevlogen; doorzetter, betrokken en duurzaamheids gedreven Flexibel; snel schakelen, diversiteit, aanpassingsvermogen Gestructureerd; plannen, organiseren en controleren Wanneer? Starten per begin mei Waar kan dit toe leiden? Persoonlijke groei en specialisatie in biobased bouwen Onverwachte ontwikkelingen Geinteresseerd? Mail je motivatie en cv naar: olivier@aldus.nl
 
 
Tom Postma Design / Amsterdam
Tom Postma Design (TPD) is immediately looking for freelance 3D visualisers/draftsmen/spatial-designers with a maximum of five years work experience. Proven knowledge of and joy in working with various drawing & design programs, eager to learn and ambition to grow are key qualifications to us. TPD is an Amsterdam based design studio with a focus on spatial design for art-related international projects such as exhibitions, fairs, stands, shops and galleries. TPD is a small design firm that accomplishes big international projects with a quick turn-around time. The team works hard, is creative in its design and fast in its actions. Job description The freelancer(s) will support the design/project-team. His/her main responsibility will be to visualise/sketch the creative ideas in 3D and work out the design in 2D and 3D (technical) drawings. Qualifications Advanced 3D modeling skills preferably in Microstation and /or Sketch up Advanced 2D computer skills in CAD, Adobe Creative Suite Knowledge of other 3D (rendering) programs is an advantage Attention to and knowledge of technical detailing is an advantage Flexible enthusiastic attitude Enjoy working in a fast pace working environment Affinity with art and presentation of art is an advantage 0 - 5 years work experience Procedure Please send your CV and portfolio to freelance@tompostma.nl Application deadline April 30, 2014
 
 
 
MVSA Architects te Amsterdam Zoekt op korte termijn: Revit tekenaars / BIM modelleurs MVSA Architects, www.mvsa-architects.com, is een ambitieus internationaal opererend architectenbureau waar met een vast team van ervaren medewerkers aan projecten van hoge architectonische en bouwkundige kwaliteit wordt gewerkt. Ter versterking van ons team zoeken wij ervaren Revit tekenaars/ BIM modelleurs met minimaal 3 jaar ervaring, die volledig zelfstandig projecten kunnen opzetten in alle fasen van projecten. Naast Revit kennis op expert-level is een gedegen bouwkundige kennis een must. Functie-eisen: -minimaal HBO opleiding bouwkunde -minimaal 3 jaar werkervaring in uitwerking van complexe projecten -ervaring in het opzetten en modelleren, alsmede het uitwerken van complexe gebouwen in Revit -ervaring met het tekenen in Autocad -ervaring met opzetten detaillering -goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal -een zelfstandige en communicatief vaardige persoonlijkheid -accuraat -flexibel -affiniteit met de architectuur van MVSA Wij bieden een uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief in een dynamische werkomgeving in Amsterdam Zuid. Honorering volgens CAO architecten. Procedure: Stuur op korte termijn maar vóór 16 april je motivatie met portfolio en CV (totaal max 2mb) naar de heer C. Kruter via emailadres c.kruter@mvsa.nl met cc naar secretariaat@mvsa.nl.
 
 
EGM architecten / Dordrecht
Werkervaringsplaatsen voor ontwerptalent met commercieel gevoel Ben jij als ontwerptalent op zoek naar een uitdagende werkervaringsplaats en ben je ondernemend van karakter? Wil je ervaring opdoen in een groot bureau met een breed scala aan grote en kleine projecten op de nationale en internationale markt? Meld je dan aan voor een werkervaringsplaats! EGM heeft plaats voor twee recent afgestudeerde architecten die relevante werkervaring willen opdoen en die zich thuis voelen in een creatieve ontwerpomgeving waarin gezamenlijk aan grote en kleine projecten wordt gewerkt. Binnen het EGM team is veel ruimte voor eigen ambities en initiatief. Wil je meer informatie over de werkervaringsplaatsen en de voorwaarden? Of wil je in aanmerking komen voor een werkervaringsplaats, stuur dan voor 5 mei 2014 een e-mail met je CV naar personeelszaken@egm.nl
 
 
 
B&B Bouw Data Combinatie / Maastricht
B&B Bouw Data Combinatie Maastricht is op zoek naar een bouwkundig BIM-modelleur, voorlopig op ZZP-basis. Zij/Hij dient zelfstandig met Revit te kunnen werken. Wanneer je bekend bent met andere softwarepakketten naast Revit zijn we daar heel blij mee. Er kan bij ons op kantoor worden gewerkt, maar je kunt ook op afstand werken. Voorwaarde is wel dat we in dat geval zo nu en dan gezamelijk aan tafel zitten om de boel face to face te kunnen bespreken. Verder wordt er online gecommuniceerd. Lijkt 't je wat? Neem contact op via mail: info@bbbdc.nl Solliciteer aub alleen online. Contactverzoeken van uitzendbureau's en aanverwante zaken reageren we niet op. B&B Bouw Data Combinatie bv is een onafhankelijk advies- en research bureau voor alle aan de bouw verwante bedrijven.Wij zijn gespecialiseerd in het adviseren en begeleiden van digitale innovatie in de bouw. Daarnaast zijn we actief in BIM-Begeleiding/Management en BIM-Productie.
 
 
EGM architecten / Dordrecht
Gezocht: aanstormend Revit-talent. Gratis 4-daagse basis Revit-opleiding voor jonge, werkzoekende tekenaars en ontwerpers door EGM architecten. Battle mee en maak kans op een contract bij EGM architecten Info: http://www.egm.nl/nl/over-egm/vacatures Goede bouwkundigen met Revit-ervaring zijn schaars en worden veel gevraagd. EGM architecten biedt jonge, werkzoekende tekenaars en ontwerpers gratis een 4-daagse basisopleiding Revit aan. Na deze basisopleiding vindt de ééndaagse Revit Battle plaats, waarin de kandidaten beoordeeld worden op opgedane Revit-kennis, snelheid en bouwkundige kwaliteit. Gedurende één dag wordt door iedere kandidaat hetzelfde Revit-model opgewerkt. Deze opleiding en Revit Battle worden georganiseerd vanuit maatschappelijke betrokkenheid en vanuit de wil uitsluitend met de beste mensen te werken. Op maandag tot en met donderdag verzorgt onze Revit-specialist de basisopleiding en op vrijdag is de battle. De opleiding en de battle vinden plaats in ons kantoor in Dordrecht. Alle deelnemers krijgen een bewijs van deelname (EGM-“certificaat”). voorwaarden voor deelname Je hebt onlangs de opleiding bouwkunde aan de TU of HBO afgerond en hebt maximaal twee tot drie jaar relevante werkervaring. Je hebt momenteel geen baan en je bent beschikbaar voor deelname aan de opleiding van 19 t/m 22 mei en voor de Revit Battle op vrijdag 23 mei. Meld je aan door je motivatie en CV/portfolio vóór 5 mei naar personeelszaken@egm.nl te sturen. Op basis hiervan selecteren wij 7 kandidaten. over EGM EGM architecten is een toonaangevend architectenbureau. Vanuit een unieke locatie in Dordrecht werken wij met 120 professionals aan uiteenlopende projecten in vrijwel alle sectoren. Onze focus ligt op projecten voor de gezondheidszorg, overheid en industrie. Ons doel: comfortabele, gezonde, duurzame en gebruiksvriendelijke gebouwen, en een hoge architectonische kwaliteit EGM heeft kwaliteit, innovatie en kennis hoog in het vaandel staan. Om de kennis van medewerkers actueel te houden en voorop te blijven lopen, worden continu gedegen opleidingen aangeboden. Al onze nieuwe projecten starten we op met BIM (Building Information Modelling). We ontwikkelden daarvoor een speciale werkmethodiek en bouwden een eigen 3D-bibliotheek op. BIM zien wij niet alleen als een technische innovatie, maar meer nog als de katalysator voor een ander, beter ontwerp- en bouwproces; een proces waarin alle partijen samenwerken aan de engineering van een beter gebouw. EGM werkt met Revit 3D Architecture. spelregels EGM zoekt kandidaten die werkzoekend zijn en onlangs de studie bouwkunde aan TU of HBO hebben afgerond. Op basis van motivatiebrieven, CV en/of portfolio selecteert EGM 7 kandidaten. Deelname aan opleiding en de battle is gratis. Echter, mocht een kandidaat een dag of dagdelen zonder geldige reden verzuimen, dan zal een bedrag van € 500,-- in rekening worden gebracht. De battle vindt plaats in de week van 19 mei 2014. Trainingsdagen zijn maandag 19 t/m donderdag 22 mei 2014. Vrijdag 23 mei 2014 participeren alle 7 kandidaten in de battle. Ze werken elk een bouwkundig model uit. Aan het eind van de dag worden ze beoordeeld op Revit kennis, op bouwkundige kennis en op snelheid. Alle deelnemers krijgen een bewijs van deelname in de vorm van een EGM - Revit certificaat. De winnaar krijgt een halfjaar contract bij EGM architecten.1 1. De geschiktheid van de winnaar wordt getoetst in een sollicitatiegesprek. EGM behoudt zich het recht voor om uiteindelijk niet tot het aanbieden van een contract over te gaan.
 
 
 
DMV architecten / Kerkrade
Are you looking for an interesting Internship? At DMV Architecten, you are sure to create a valuable learning experience. We embrace different cultures, education and technical experiences and are accustomed to question and research Dutch building traditions. We are a very successful, young and dynamic office specialized in school buildings, multinational centers and health related projects. Our office is situated in the south of the Netherlands (Limburg near Maastricht and Aachen). Internship offer: We offer an open and spacious working environment with an informal and relaxed atmosphere. We focus on challenging all our employees to create a continuous learning process. We believe this is why we offer particularly interesting internships. You will be working in a team of young designers and support them. You are expected to contribute to the development of design concepts, 3D,-PowerPoint and InDesign presentations. We work with BIM/Revit. Remuneration: We are willing to offer a compensation of a maximum of €500,- per month. Internship duration is a minimum of three months, but preferably 6 months and start any time during the year. Requirements: Conceptual thinking, ambition and curiosity are the key traits we seek in our interns. Motivated individuals with great affinity for presentations (3D, PowerPoint, Revit/sketch up and InDesign presentations) are a must. If you are in or have passed the third year of your studies and are available for a period of three months we invite you to apply. We also invite new graduates to apply. In the office we speak English, German, French, Spanish and of course Dutch. Join our team of architects and become one of our design trainees! Interested? Please send your CV and motivation letter to: DMV Architecten www.dmvarchitecten.nl a.kips@dmvarchitecten.nl to: Anne Kips (Human Resources)
 
 
Van Egmond Totaal Architectuur / Noordwijk
Van Egmond Totaal Architectuur zoekt Bouwkundig modelleurs Van Egmond Totaal Architectuur is een veelzijdig architectenbureau met een mix van jong enthousiasme en ervaren vakmanschap. Het familiebedrijf staat onder leiding van Britta en haar broer Diederik van Egmond. Dit Noordwijkse architectenbureau werkt met meer dan 40 medewerkers aan opdrachten door geheel Nederland. Het Totaal omvat Architectuur, Stedenbouw, Interieur, Concepten, Haalbaarheidsonderzoek, Supervisorschap en Bouwmanagement. Heb jij een passie voor bouwkunde en BIM? Werk jij graag in teamverband aan uitdagende projecten? Ben je zelfstandig, leergierig en werk je oplossingsgericht? Dan nodigen we jou uit om te solliciteren naar de fulltime functie van BIM modelleur. Functie eisen: uitstekende beheersing van Autodesk Revit, toegepast in BIM gestuurde projecten. Minimaal 3 jaar werkervaring als bouwkundige, niveau MBO/HBO Bouwkunde. Ben jij onze nieuwe collega? mail je cv en brief voor 22 april naar lex@vanegmondarchitecten.nl meer info: http://www.vanegmondarchitecten.nl/vacatures
 
 
 
DP6 architectuurstudio bv / Delft
DP6 architectuurstudio zoekt op korte termijn: Revit tekenaar / BIM modelleur DP6 architectuurstudio werkt met een enthousiast team aan architectuuropdrachten op het gebied van utiliteitsbouw, woningbouw, interieur en stedenbouw in binnen- en buitenland. Professionaliteit en creativiteit zijn de twee belangrijkste aandachtspunten in het werk van DP6. Creativiteit in de vorm van bijzondere, esthetische en vernieuwende architectuur. Professionaliteit in de zin van een realistische kijk, kennis gericht en goed georganiseerde ontwerpprocessen. Kijk voor meer informatie op www.dp6.nl Taakomschrijving DP6 is op zoek naar een talentvolle Revit tekenaar/ BIM modelleur met minimaal 3 jaar ervaring. Je zult bij diverse projecten ondersteunende werkzaamheden verrichten: tekenwerk in alle fasen in zowel Revit als Autocad, opzetten van BIM modellen (incl. het maken van families), controle productietekeningen, afstemming met adviseurs. Functie-eisen minimaal HBO opleiding bouwkunde minimaal 3 jaar werkervaring in uitwerking van projecten ervaring in het modelleren en uitwerken van utiliteitsgebouwen in Revit ervaring met het tekenen in Autocad ervaring met opzetten detaillering goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal een zelfstandige en communicatief vaardige persoonlijkheid accuraat flexibel affiniteit met architectuur Wat wij bieden Wij bieden een uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief in een dynamische werkomgeving. Het team van DP6 werkt op een mooie plek in het centrum van Delft. Honorering volgens CAO architecten. Procedure Stuur op korte termijn maar voor 14 april je motivatie met portfolio en CV naar info@dp6.nl t.a.v. Ramona Filon
 
 
3D VISUALISATOR A2Studio is een visualisatiebureau met een groeiend aantal inspirerende projecten waardoor wij nu op zoek zijn naar nieuw talent. Samen met onze gerenommeerde opdrachtgevers werken we aan uiteenlopende opdrachten in binnen- en buitenland. Onze visuals onderscheiden zich niet alleen esthetisch, ze vertellen ook elk een verhaal. Spreken jouw beelden ook voor zich, dan nodigen we je graag uit voor een gesprek. WIJ BIEDEN inspirerende projecten bijzondere klanten kennis en ervaring goede beloning tafelvoetbal WIJ VRAGEN passie en motivatie 3Dmax en Vray ervaring Photoshop ervaring After Effects en Premiere is een pré gevoel voor esthetiek ambitieuze teamplayer zorgvuldigheid communicatieve vaardigheden INZENDEN Je kan je portfolio+CV samen met je motivatie sturen naar info@a2studio.nl t.a.v. Patrick Meijers Inzendingen die niet voldoen aan de bovenstaande criteria worden niet in behandeling genomen.
 
 
 
Procab designs / Maarn
Ik ben op zoek naar een ervaren Rhino tekenaar met goede ervaring met Grasshopper en autocad. Werkzaamheden houden in dat er veel bouwkundige gerelateerde tekeningen gemaakt dienen te worden voor de werkplaats. Ervaring met de Rhino en Grasshopper is een must. Verder volgt dan de uitwerking in autocad 2D. Waarnodig kan dit ook in Rhino plaats vinden. Werkzaamheden zijn voornamelijk standbouw met ingewikkelde vormen en deadlines. Wij werken o.a. voor de volkswagen groep en de assemblage van het gereed product vindt voornamelijk in het buitenland plaats. Ervaring met de duits en engelse taal naast nederlands is gewenst. Grasshopper is een pré en Rhino is een must.
 
 
Rotterdam Festivals / Rotterdam
Stichting Rotterdam Festivals zoekt twee leden voor de Raad van Toezicht Rotterdam Festivals Rotterdam Festivals coördineert het evenementenbeleid in Rotterdam en stimuleert de cultuurparticipatie van Rotterdammers. Wij realiseren een karakteristiek festivalaanbod en een breed publiek voor kunst en cultuur in Rotterdam. Raad van Toezicht De stichting Rotterdam Festivals wordt bestuurd volgens een Raad van Toezicht model en onderschrijft de principes en best practice bepalingen zoals deze in de Code Cultural Governance worden beschreven en past deze ook toe. De Raad van Toezicht vergadert minimaal vier keer per jaar en bestaat uit zes leden. Leden van de raad worden benoemd voor een termijn van vier jaar, met de mogelijkheid van herbenoeming voor nog eens een termijn van vier jaar. De Raad van Toezicht is onder andere verantwoordelijk voor: Toezicht houden op de algemene gang van zaken binnen de stichting Rotterdam Festivals, alsmede de relaties tot de diverse stakeholders. Vervullen van een toetsende, bewakende en adviserende (gevraagd en ongevraagd) rol naar de directeur bij alle voorkomende aangelegenheden De beoordeling en goedkeuring van de ontwikkeling van langere termijnvisie en –beleid, alsmede jaarplan en jaarverslag . Profiel leden Raad van Toezicht Affiniteit met de maatschappelijk-culturele doelstelling en de functie van de stichting Rotterdam Festivals. Kennis en ervaring op minstens één en bij voorkeur meerdere van de volgende gebieden: cultureel-maatschappelijk; financieel-economisch; juridisch bestuurlijk; marketing en communicatie; stedelijke ontwikkeling. Bekend met toezichthouden “in betrokkenheid op passende afstand” in maatschappelijk ondernemende non-profit organisaties. Onafhankelijke, positief-kritische houding in oordeelsvorming, belangenafweging en besluitvorming. Vacature(s) Wegens het aflopen van de zittingstermijn van twee leden van de Raad van Toezicht, zijn er twee vacatures ontstaan voor de functie van lid van de Raad van Toezicht. Stichting Rotterdam Festivals is op zoek naar; Een kandidaat met ruime bestuurlijke ervaring in bedrijfsleven en/of cultureel-maatschappelijke organisaties, die beschikt over kennis en expertise op het gebied van financieel-economische aspecten en een relevant netwerk. Een kandidaat met ruime bestuurlijke ervaring in bedrijfsleven en/of cultureel-maatschappelijke organisaties die beschikt over kennis en expertise op het gebied van stedelijke ontwikkeling en een relevant netwerk. Meer informatie? Op http://www.governancecodecultuur.nl kunt u meer informatie vinden over de Governance Code voor de cultuursector. Meer informatie over stichting Rotterdam Festivals en haar activiteiten vindt u op http://www.rotterdamfestivals.nl Voor nadere inlichtingen over de functie kunt u contact opnemen met Johan Moerman, directeur/bestuurder; T 010-433 25 11, M directie@rotterdamfestivals.nl Uw motivatie en CV kunt u sturen aan Johan Moerman; www.rotterdamfestivals.nl. Wij zien uw reactie graag tegemoet voor 1 juni 2014.
 
 
 
RoosRos Architecten / Oud Beijerland
RoosRos Architecten is een fullservice architectenbureau met focus op kwaliteit. Werkzaam binnen alle aspecten van het vakgebied: van conceptontwikkeling en ontwerp tot en met technische uitwerking en bouwbegeleiding. Onze 40 enthousiaste medewerkers zorgen met elkaar voor een unieke organisatiecultuur met een prettige en informele werksfeer. Wij vinden het belangrijk om herkenbaar te zijn aan de volgende punten: respectvolle samenwerking, klantgericht advies, deskundig vakmanschap, creatieve oplossingen en zorgvuldige procesbeheersing. We willen projecten realiseren die bijdragen aan de ruimtelijke kwaliteit van de gebouwde omgeving. Met ons hoofd in de wolken en onze voeten in de klei gaan we op zoek naar de essentie. Enerzijds zijn we ontdekkingsreizigers, dromers, altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden om te verrassen en te vernieuwen. Aanpakkers ook, die grenzen opzoeken en zich niet laten weerhouden door belemmeringen en schijnbare onmogelijkheden. Anderzijds zijn we nuchter. Een project moet efficiënt zijn, haalbaar binnen budget en planning en voldoen aan de eisen en wensen van de opdrachtgever. Binnen dat uitdagende speelveld – tussen wolken en klei – gaan we op zoek naar de essentie. Dat doen we door nieuwsgierig te zijn, verder te kijken en vragen te stellen. Door gebaande paden te verlaten en nieuwe wegen in te slaan. Maar vooral door mensen mee te nemen op onze zoektocht, op weg naar het antwoord op die ene vraag: hoe herkennen zij zich in ons ontwerp? Zo creëren we oplossingen die voldoen aan de wensen van de gebruikers, maar ook duurzaam passen in de context. Dát is voor ons ruimtelijke kwaliteit. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en professionele stagiaires die een positieve bijdragen willen leveren. Bij RoosRos Architecten is plaats voor zowel afstudeerders als studenten die bezig zijn met de laatste fase van hun studie. Als stagiair architectuur vervaardig je, o.l.v. een architect, allerlei soorten (deel-) ontwerpen. Je assisteert de architect bij het ontwerp. Samen breng je het project tot een goed einde. In het verleden hebben stagiaires gewerkt aan mooie projecten variërend van scholen tot bedrijfsgebouwen en van woningen tot zorgcomplexen. Naast het reguliere werk zijn er mogelijkheden voor het uitvoeren van een specifieke opdracht of onderzoek. We bieden plaatst aan stagiaires die minimaal enkele maanden kunnen komen stagelopen. Je bent leergierig, flexibel en nauwkeurig genoeg om je te bewijzen op een architectenbureau. Daarnaast wil je graag nieuwe dingen leren en werk je graag samen met anderen. Je bent in het bezit van uitstekende vormgevingskwaliteiten en je hebt een goed bouwkundig inzicht. Je hebt duidelijk aantoonbare ervaring in het werken met Sketch Up. Wij bieden onze medewerkers een gezellige, leerzame werkomgeving, waar met plezier en passie wordt gewerkt en waar veel aandacht is voor de ‘persoon’. Er wordt veel geïnvesteerd in de ontwikkeling van de medewerkers en van de organisatie. Iedere stagiair krijgt een vaste stagebegeleider toegewezen, die gedurende de gehele stageperiode, de nodige begeleiding biedt. Alleen Nederlandstalige reacties worden in behandeling genomen. Acquisitie naar aanleiding van deze vacatures is niet gewenst.
 
Partners



Volledige site Mobiele site
Volg ons op
Contact
Pedro de Medinalaan 5c 1086 XK Amsterdam +31 (0)20 71 30 600 info@architectenweb.nl
2001-2014 Architectenweb BV   voorwaarden | privacy | sitemap